/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
nyt simkort til 3310, og kopiering af nr~
Fra : Patriar
Vist : 2358 gange
40 point
Dato : 13-02-04 11:00

Jeg har lige fået et nyt sim kort til min nokia 3310.
Hvordan er det nu man kopiere nr, ocer på telefonen for derefter at kopiere dem tilbage på det nye simkort???

Accepteret svar
Fra : thulin

Modtaget 50 point
Dato : 13-02-04 11:05

Brug programmet Oxygen phonemaneger.

Du skal også bruge et kabel, fra telefon til computer.
Hvis du ikke har sådan et kabel, så lån en telefon med infarød. Sat dit gamle simkort i den telefon kopier dine numre over på en computer.
Sæt dit nye kort i telefonen og kopier nummererne tilbage.

Søg på nettet efter Oxygen phonemanager, et rigtig godt program.

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 13-02-04 11:24

Vil lige tilføje, at det kræver man har en reg. ver. af oxygen, ellers kan man ikke lægge backupen tilbage på kortet..
3310 har desværre ikke mulighed for at kopiere kortet som f.eks 3510 kender du en som har en mobil der kan det er det måske løsningen at lægge kortet i den og kopiere på den måde...
MVH
Niss

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 13-02-04 11:24

De telefon nr. som ligger på din telefon, kan du kopierer ud på sim kortet. Jeg kan ikke 100% huske hvordan, men der er en menu til det under telefon bog.

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 13-02-04 11:26

Patri....
send en E-mail til thulin@rocketmail.com så skal jeg sørge for at du får et program som kan klare kopieringen.

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 13-02-04 11:36

Som Niss45 siger, så kan 3310 ikke kopiere fra simkort til telefon, så SKAL du have fat på et kabel.
Forhåbentlig kender du én som har et kabel du kan låne.

Når du har kablet, så henter du det program (sender dig et link. pr mail når jeg får din E-mail). Ved hjælp af kabel og program gemmer du alle numrerne. Isæt det nye SIMkort og kopier det hele tilbage.

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 13-02-04 11:42

Det er ikke for at være hemmelighedsfuld at jeg ikke offentlig gør linket til programmet her på KANDU, da det nok ikke er lovligt og så vil en masse mennesker få ondt i rø..... :-/

Godkendelse af svar
Fra : Patriar

Dato : 13-02-04 12:03

Nu har jeg gjort det i hånden. For jeg har ikke noget kabel...

Men tak for hjælpen alle alligevel.

Næste gang bruger jeg det.