/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Dawnloade Maneger til Avant Browser
Fra : Manse9933
Vist : 517 gange
500 point
Dato : 13-02-04 10:02

Hej alle i kloge hoveder
Er der nogle af jer der ved hvor man kan finde ovenstående,
min nuværende kan kun integreres i IE og NC,så den skal være
kompatibel med Avant Browser.
Reklame/spyware fri og selvfølig gratis

Manse9933

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 13-02-04 12:15

Hej Manse9933.

Er det noget af dette du søger???

http://www.verdensnavle.dk/gratis.html

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-02-04 12:40

Hej ellebye
Det er en Dawnloade Manager til Avant Browseren,en der kan funkgere i
samarbejde med browseren,det kræver en dell fil i dawnloade manageren
som kan integrere manageren ind i browseren,altså,når man klikke er på en
fil som man vil dawnloade så komer manageren frem,jeg bruger Fresh dawnloade
manager lige i øjeblikket,men den integrrere kun ind i Internet explorer
og Netscape Navigator og virker ikke sammen med Avant browseren,jeg afprøver
Avant browseren lige i øjeblikket og er indtil nu meget tilfreds(fed Browser)
men jeg mangler lige det sidste software (Dawnloade Manager)før det er perfekt,mit alternativ i øjeblikket er at, for at benytte min D Manager så skal jeg bruge IE,men jeg vil gerne have en hel løsning med Avant B og så lægge IE på hylden(som nød browser).
Manse9933

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 500 point
Dato : 13-02-04 13:40

Og så kalder du os kloge hoveder?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-02-04 13:52

ellebye>jeg udelukke her med dig fra min beskrivelse af almene kandu brugere
Manse9933

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 13-02-04 14:24

Prøv den her..

http://www.topshareware.com/WebGrab!-download-5652.htm

eller den her..( som efter sigende skulle være den mest brugte download manager til Avant)

http://www.getright.com/

Mikael

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 14-02-04 10:16

jeg bruger avant browser sammen med download Accelerator plus og det virker fint

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 14-02-04 10:17

.......men er godt nok ikke gratis......

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-02-04 10:43

http://www.safer-networking.org/index.php?page=threats&detail=193
Accelerator plus
ticka>De samler for mange personlige data/oplysninger om en,det bryder
jeg mig ikke om,efter min mening ligger de i en gråsone,jeg vil altid
vide hvor jeg står helt konkret når jeg køber/henter software fra nettet.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-02-04 10:46

og deler ens oplysninger med deres partnere

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-02-04 10:48
Kommentar
Fra : ticka

Dato : 14-02-04 11:16

okay, tak manse, så blev jeg lidt klogere!

Godkendelse af svar
Fra : Manse9933

Dato : 14-02-04 11:18

Tak for svaret ellebye.

Jeg fik løst mit problem selv,jeg skulle bare starte IE og dawnloade
en fil,og så virkede min dawnloade manager pludselig også i Avant,så
løsningen var at få registret dll filen i Avant.
Du var først inde i spørsmålet elleby,så point's til dig,dit kloge hoved
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-02-04 11:21

ok,ticka.
Hygge
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-02-04 11:29

så vis et program virker i IE så virker det også i Avant,Avant bruger jo
også en del af IE's indstillinger(sikkerhed) og dll filer,men det tænkte jeg ikke lige over i farten.
Manse9933

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-02-04 11:57

Det er da godt at man kan lære noget nyt næsten hver dag, så er der håb forude.
Jeg tænder et lys for dig.

Ellebye

Faktisk kan jeg huske da jeg læste til ingeniør, underviste vi os selv eleverne i klassen, og når man underviser i noget man ikke rigtigt i forvejen selv forstår, forstår man pludselig sammenhængen når man selv "står ved tavlen" og "spiller" underviser.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-02-04 12:08

Jeg kan kun være helt enig,det er rart at få proppet noget nyt ind i knolden
hver dag,det er det der gør livet værdt at leve og så støver de små grå ikke helt til,I LOVE IT.
Manse9933