/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
STARLANCER
Fra : CyberfishY
Vist : 316 gange
220 point
Dato : 13-02-04 08:39

Jeg havde nogle problemer i spillet starlancer da jeg var nået til 3 runde smed den mig bare ud i windows uden nogen vidre fejlmeddelse.

Efter at have fjernmet spillet og installeret det igen , kan jeg ikke starte spillet mere..den bliver ved med at komme med den klassiske fejl vi alle kender i windows xp fejlsmeddelsen hvor man kan sende sin fejl til MS eller anullere. En slags ulovlig handling tror jeg.

Jeg har været inde i regedit og fjernet alle mistænksome linjer med starlancer og søget for at der ikke lå flere filer fra spillet på min HD

Min computer fejler ellers ikke noget rent hardware mæssig, så det er ikke der fejlen ligger.

Spillet virker stadigvæk ikke efter jeg har installeret det til forkellige steder for at se om det hjalp.

Jeg køre med Windows xp Pro (Updated)

Accepteret svar
Fra : edbhans

Modtaget 230 point
Dato : 13-02-04 09:21

Jeg har prøvet det een gang før - og det havde noget med kompabilitet at gøre. Om det også gælder for dig, ved jeg ikke; men du kan jo prøve.

Højreklik på ikonet for Starlancer - vælg egenskaber - vælg fanebladet kompabilitet - marker feltet "kompatibel med windows 98" - sig anvend og så ok.

Så skulle det gerne virke.

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 13-02-04 22:36

Ja det er rigtig at det har noget med kompabilitet at gøre...jeg bruger et saitek joystick med force feed back og det virkede ikke i Windows xp mode . så jeg skiftede starlancer.exe om til win 2000 mode og så virkede mit force feed back.

men efter den blev ved med at smide mig ud i windows uden nogen fejl meddelse,da valgte jeg at fjerne spillet og installere det igen.

Jeg prøvede det du nævnte med at skifte over til win 98 mode ..men uden held...den kommer stadig med en fejl meddelse...jeg kunne formatere min HD og installere win xp igen..men hvem gider dette

Damm det var ellers et godt spil !

Hvad SATAN gør jeg nu !

Godkendelse af svar
Fra : CyberfishY

Dato : 14-02-04 18:37

Jeg fandt selv ud af det..men her har lidt points

Det var noget med mit joistick ..saitek at gøre