/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
hjemme side hjælp...
Fra : jeames
Vist : 313 gange
20 point
Dato : 13-02-04 02:01

jeg mangler plads plads og mere plads...

men det skal være dansk og gratis. behøvs ikke næmt.
skulle kunne tage billeder der bevæger sig og lave linkz.
masser af plads. 20 point hvis i kommer med et svar til mig.....
i kan jo se min hjemme side på www.jeames.webbyen.dk der mangler plads....

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 13-02-04 02:08

jeames
Det er vist 3. eller 4. gang du stiller dette spørgsmål. Var der virkelig ikke noget du kunne bruge i de andre svar ?
/PG

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 13-02-04 02:13

jeames
NB ! Husk så lige og "lukke" de andre 3 spørgsmål, som stadig står åbne
/PG

Kommentar
Fra : zippen

Dato : 13-02-04 02:16

spar på grafikken. Det virker alligevel ikke så godt, når en side er overplastret med grafik. Enkelt er godt. Husk alle billeder skal være i en opløsning på 72 pixel/inch, ellers bliver grafikken for tung for nettet og du mangler plads i løbet af ingen tid.

Zippen

Accepteret svar
Fra : dbl

Modtaget 30 point
Dato : 13-02-04 02:20

Hej jeames!

http://www.tripod.jubii.dk/ får du hele 50MB gratis.

Mvh.
dbl

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 13-02-04 11:02

Du kan også prøve http://www.miteget.net/

Kommentar
Fra : invisible

Dato : 13-02-04 11:21

Du må have mig meget undskyldt.
Men jeg ville ikke lægge server til en hjemmeside, bestående af en stor stavefejl, samt materiale fra andres hjemmesider.
Og med den hjemmeside du har, kan det da ikke fylde særlig meget, (Medmindre der ligger nogle billeder som jeg ikke lige fik øje på)
Men betyder din hjemmeside så meget er det vel ikke så slemt at betale 9,- Kr pr. mdr. samt lidt for oprettelse, så kan du også reg din domain.

Godkendelse af svar
Fra : jeames

Dato : 13-02-04 11:48

Tak for svaret dbl. men jeg fatter bare ikke hvordan man kan gå ind og lave noget på den?

venus6230@ofir.dk

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 13-02-04 11:55

Jaemes
Du skrev i ét af de andre spørgsmål, at du har "overtaget" denne hjemmeside. Du skrev: "jeg fatter bare ikke hvordan man kan gå ind ..", betyder det, at den tidligere webmaster IKKE har givet dig adgangskoder til "administrations modulet" ?
/PG

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 13-02-04 16:53

Det er nemmest hvis du bruger FrontPage 2000, så er det en smal sag at uploade til den.

Mvh.
dbl

Kommentar
Fra : jeames

Dato : 14-02-04 14:11

men jeg kan jo ikke fine ud af at få alt det jeg har inde på frontpage lagt ud på internetet.
eller få lavet en hjemme side navn.