/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Kill Bill sko???
Fra : Gato
Vist : 688 gange
39 point
Dato : 12-02-04 22:59

Hej!!

Jeg vil bare utrolig gerne have fat i Uma Thurman´s sko, som hun har på i Kill Bill. Det er de der gule sko med sorte striber, jeg ved det er ASICS´s mærke Onitsuka Tiger og derunder hedder de Tai chi sneaker. Men jeg kan ikke finde dem i Danmark, please er der nogle der ved hvor jeg kan finde dem???
Jeg vil gerne købe over net, men vil helst have dem fra Danmark eller omegn.

Please hjælp.......

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 12-02-04 23:09
Kommentar
Fra : Gato

Dato : 12-02-04 23:14

jeg kan ikke finde de sko på siden http://www.zappos.com/n/br/b/421.html, desværre...

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 12-02-04 23:17
Kommentar
Fra : Gato

Dato : 12-02-04 23:20

Den side har jeg også været inde på... Men det er helt andre størrelser og alt sådan noget, så det er lidt for besværligt!!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 12-02-04 23:22

Du får dem nok ikke til at ændre deres størrelses mærkning, men hvilken størrelse bruger du, så skal jeg fortælle dig hvilken du skal bruge

Kommentar
Fra : Gato

Dato : 12-02-04 23:24

det regnede jeg desværre heller ikke med.. Jamen jeg bruger mellem sådan cirka 40 plus-minus 1.. Men jeg kan bare ikke forstå hvis man ikke kan købe dem nogle steder i DK!!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 12-02-04 23:27

Det er jo op til importøren, men her er der en tabel hvor du udfra længden på din fod kan se hvad størrelse du skal bruge

http://www.lund-trading.dk/m%E5lskema.pdf

Kommentar
Fra : Gato

Dato : 12-02-04 23:32

http://shop.store.yahoo.com/harputsadidas/onkibi.html
på den side har de kun størrelse 12½ og 14 og de må jo være kæmpe store så det går jo ikke helt...

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 12-02-04 23:36

Så må du nok opgive dem

Kommentar
Fra : Gato

Dato : 12-02-04 23:37

NOOOOOO!!!! Det gør jeg ikke, jeg vil have dem og jeg finder dem også til sidst!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 12-02-04 23:38

God jagt