/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
jokeren med havnen
Fra : Tompe_10
Vist : 480 gange
50 point
Dato : 12-02-04 20:42

er der nogen der kender et site jhvor jeg kan downloade jokeren med havnen det skal være gratis

helst havnen men hvis i ik kender sådan en side så kunne jeg godt tænke mig bare noget musik fra hans ny plade (alpha han)

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 12-02-04 21:03

Har du været inde på han's hjemmeside www.jokeren.com ?? Der kan du finde noget om ham..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-04 21:03

Du kan jo Downloade på kaaza men det er vist ikke tilladt Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-04 21:04

Der er noget med at man også kan downloade kazaa ligth uden pop up

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-04 21:06
Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 12-02-04 21:09

du mener havnen med jokeren

hvis du har set "48 timer" (mener det var der) hvor de fulgte jokeren ville du vide hvor mange penge han har (læs: INGEN) manden er på bistand..!

tror gerne han ser at du KØBER hans plade i stedet.. nok de færreste musikere der giver deres numre gratis væk.! især hitnumre..

du kan sikkert godt selv regne ud at den ikke er til download gratis (læs: lovligt) nogen steder..

ka' du hyg dig..! butikkerne åbner som regel kl. 10:00 så hvis du har vinterferie kan du jo hente skiven når de åbner

Mvh

Solgaard

P.S. dukan kigge lidt her http://www.jokeren.com/default2.htm

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 12-02-04 21:11

pis så er hjemmesiden postet mens jeg skrev..

det var ikke for at stjæle dit link zibas

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-04 21:12

Og så lige lite modellen her mvh sune http://www.zeropaid.com/kazaalite/

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 13-02-04 10:36

jeg er sku ik intereseret i fucking kazaa

i kan sku da vist ik læse jeg skrev et site ikke et program

Accepteret svar
Fra : zibas

Modtaget 50 point
Dato : 13-02-04 10:42

Hey Tompe
Intet i livet er gratis, enten må du optage den fra radioen eller købe skiven. Har du været inde på hans side ...........

Godkendelse af svar
Fra : Tompe_10

Dato : 06-03-04 16:15

Tak for svaret zibas.

pe@ce in he@ven Tompe_10