/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
http://www.kandu.dk/dk/spg/3266
Fra : PARKENSS
Vist : 602 gange
500 point
Dato : 12-04-02 12:01

schrub.------Svar Venligst.

Hilsener
Parkenss

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 12-04-02 12:41

Det er pointgivning til Superbruger "scub" dette drejer sig om.
Derfor overskriften, der henviser til hvad det drejer sig om.

Hilsener
Parkenss

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 12-04-02 12:43

Altså ...........Stavet :" shub " :*)

Kommentar
Fra : summer

Dato : 12-04-02 14:10

Jeg tror ikke det går PARKENSS. Jeg fik en masse ballade en gang for en tilsvarende måde at give point på (vestergade), dog langt mindre. De superpoint Maibritt Sørensen har fået, kan hun ikke selv aflevere igen.
Desværre, du bliver nødt til at skrive til Kandu, så ordner de det, som i mit tilfælde.
mvh
Summer

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-04-02 13:12

"PARKENSS" <PARKENSS.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:3cyt8.15542$567.864179@news000.worldonline.dk...
> schrub.------Svar Venligst.

Hermed har jeg svaret, værsgo.

Hvad er dit spm ?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf
gæstebog, dagbog, dragracing, nordkap m.m. !

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-04-02 17:45

"PARKENSS" <PARKENSS.news@kandu.dk> skrev:

Du kunne da bare have skrevet spørgsmålet herinde,
her er garanteret mange flere der ser det.
Dog er netop det spørgsmål du her stiller måske bedre
at stille i news:dk.edb.sikkerhed.virus

Det tog forresten mig 2½sek at finde info på
www.google.com, se evt.:
<http://makeashorterlink.com/?K30C21CA>

Til Jer andre,
Han søgte et AV program til Win3.1.

Venligst
Mikael

Kommentar
Fra : shub

Dato : 12-04-02 20:27

PARKENSS.. hvad skal der svares på ??

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 12-04-02 20:47

Hej
Du skal bare have de 500 point i henhold spørgsmål på http://www.kandu.dk/dk/spg/3266

Tak for advarslen summer,----kan godt huske den episode du hentyder til,----men.............-------------
da Maibritt Poulsen "kun" er Nyhedsbruger,---mon så ikke dette kan gå an,---uden at skabe "røre i andedammen"
det håber jeg ! Ellers vil jeg gøre som du foreslår.

Hilsener
Parkenss

Kommentar
Fra : shub

Dato : 12-04-02 20:56

Hej Parkenss.. Jamen jeg takker da.. Hvis jeg har fundet dig en løsning så er jeg da ovenud tilfreds. Men jeg har skrevet til kandu og henvist til dette spørgsmål/kæde, så må vi jo se

mange hilsner

shub

Accepteret svar
Fra : shub

Modtaget 500 point
Dato : 12-04-02 20:57

Hej Parkenss.. Jamen jeg takker da.. Hvis jeg har fundet dig en løsning så er jeg da ovenud tilfreds. Men jeg har skrevet til kandu og henvist til dette spørgsmål/kæde, så må vi jo se

mange hilsner

shub

Godkendelse af svar
Fra : PARKENSS

Dato : 12-04-02 21:00

Tak for svaret shub.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 12-04-02 23:25

PARKENSS>> "Fred hviler over land og by" fra min side. Ville bare nævne det. Og nu har jeg ikke råd til at købe svaret mere ))
mvh
summer