/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
GEELY: kn-filter ydelse?
Fra : novice
Vist : 375 gange
150 point
Dato : 12-02-04 17:07

HEJ!

Er der nogen GEELY ejere der har erfaringer med,
at kn-filter skulle give højere tophastighed ?

Med håb om svar
NOVICE

Kommentar
Fra : hondafinn

Dato : 12-02-04 17:42

Et KN filter giver kun mere effekt i forbindelse med omdysning af karburator og evt en mere "fri" udstødning, uden omdysning kan man risikere motorskader, da filtret giver mere luft og blandingen derfor bliver mager, har selv bitter erfaring fra mine unge dage på en Kawa 500 mach 3 , da dette var en to-takt satte stemplerne sig , ved en firtakt risikere man bla brændte ventiler

Kommentar
Fra : snoek

Dato : 12-02-04 18:17

Hej Novise

nej men det giver en anden lyd,men du kan prøve at ringe til rydberg"s mc 86966980
de kan hjælpe dig.

Mvh
snøk

Kommentar
Fra : novice

Dato : 12-02-04 22:48

Tak for 2 gode svar! vil lige lade den stå lidt endnu.
har set at geely forhandleren sælger kn-filter til en af modellerne.
Vil selvfølgelig også lige spørge ham.

MvH
Novice

Kommentar
Fra : snoek

Dato : 13-02-04 18:46

Hej Novise

du har et gammelt spørsmål liggende fra den 09/06 om hastigheds(tun) kan du ikke prøve om du kan bruge det

Mvh
snøk

Kommentar
Fra : novice

Dato : 13-02-04 23:50

Hej snøk!

tak for hjælpen havde lige et gammelt hængeparti liggende.

Har talt med forhandleren, de siger det er lidt forskelligt,fra model til model, om det hjælper.
De har endnu ikke afprøvet princen i 250 ccm,skulle ringe i næste uge!

Jeg så at du har købt en samurai 150 ccm , forøgelsen skulle være rimelig stor
på prince 150 ccm ,gad vide om det så ikke også gælder for din?

MvH
Novice

Kommentar
Fra : kandu4thomas

Dato : 14-02-04 19:03

Hej Novice...

Jeg har aldrig prøvet K&N på den maskine, men har kun positive effaringer K&N, gælder både på min scooter, og min offroader (250cc)
Har også monteret det sammen med min svoger, på hans R1, R6 og ducati 916, kun med positive resultater!
Effektydelsen øges ikke specielt meget med K&N gir dog lidt.

Du kan prøve at se om du kan finde en effektkurv med din maskine inde på www.dot-e.dk
MVH
Thomas
www.scooterworld.tk