/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Webcam-chat...
Fra : Lasse_Madsen
Vist : 624 gange
22 point
Dato : 12-02-04 14:37

Er der nogen, der kender en god hjemmeside til Webcam-chat???

Hvis der ikke findes sådan en hjemmeside, hvilket program vil i så anbefale???

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 12-02-04 14:39

www.MSN.com

Det er meget godt også til webcam chat.

mvh benjamin

Accepteret svar
Fra : dbl

Modtaget 32 point
Dato : 12-02-04 15:18

Der er jo alle de der Messenger som MSN, Yahoo, Eyeball m.m., men det kræver jo at dine venner også har webcam. (for at få noget sjovt ud af det). Men hvis det er sådan en "rigtig" chat du er ude efter, hvor du kan møde nye mennesker, så prøv http://www.virtueldating.dk/ Jeg ved godt at ordet "dating" indgår, men det er kun en chat.

Mvh.
dbl

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 12-02-04 15:20

Hvor kan man downloade Eyeball???

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 12-02-04 16:52

Gå i GOOGLE--skriv - EYEBALL

Godkendelse af svar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 12-02-04 17:35

Tak for svaret dbl...

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 13-02-04 02:15

Det var da så lidt.....og god fornøjelse.