/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
hej alle dem der vil se hvad jeg taler o~
Fra : jeames
Vist : 256 gange
3 point
Dato : 12-02-04 13:43

hej alle dem der vil se hvad jeg taler om kan se den inde på www.jeames.webbyen.dk og så kan i også se hvor for jeg mangler plads.
men jeg er igang med at lave en hjemme side.
så den adrasse får i osså når den er ferdig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-02-04 22:30

Hai jeames-> Nu har jeg kigget på din side ..og du behøver klart hjælp

Godt du har kandu.dk

Du si'r bare til, så skal jeg nok hjælpe

Glem point; spørg bare... mig og de andre!

Happy Coding... and see you

Klem på </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jeames

Dato : 14-02-04 14:18

ja jeg hved det godt...... Men jeg har også rattet lidt..... så prøv lige at gå der ind igen.....
Ved du hvor henne, at man kan få en gratis hjemmeside, (skal være gratis) og nem at bruge.... Frontpage er nemt at bruge for mig så du har et udgangs punkt.

Det må ikke være: www.sol.dk www.webbyen.dk www.jubii.dk www.miteget.net.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-02-04 21:16

Søg dog her menneske : http://www.internetplads.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Hended

Dato : 16-02-04 19:59

Og vis du vil have en masse plads:

http://www.250free.com

har selv nogen sider der...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-04 18:06

jeames -> Som jeg også har skrevet i dit andet spørgsmål : Det ville klæde dig at reagere på de der har prøvet at hjælpe dig.

</MOLOKYLE>