/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hvad er det bedste program
Fra : gril
Vist : 509 gange
50 point
Dato : 12-02-04 13:33

Hejsa jeg har et par film som jeg godt kunde tinge mig at pakke ned men hvad er det bedste program. jeg har prøvet winrar og winzip

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-04 13:35

Winrar er efter min mening det bedste Mvh sune

Kommentar
Fra : dk

Dato : 12-02-04 13:39

det bedste er
winace
http://www.winace.com/

Kommentar
Fra : john.bennyson

Dato : 12-02-04 13:41

WinZip har jeg brugt med stort hel og mener at det er bedste til at pakke med.
Du kan også bruge UtimateZip men jeg syntes at WinZip er bedst.

M.V.H.
John.

Accepteret svar
Fra : granslam

Modtaget 60 point
Dato : 12-02-04 14:52

winzip er efter min mening det bedste
mvh Granslam

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-04 17:06

Som >Sunowich< siger.
Winrar pakker det meste ud.
Emesen.

Kommentar
Fra : hj3

Dato : 12-02-04 17:42

Winrar kan pakke det ud Zip ikke kan, så jeg bruger kun det.
mvh hj3

Kommentar
Fra : plb

Dato : 12-02-04 20:27

jeg bruger isobuster. Det kan tage kan vidst også tage zip og rar, men iso pakker bedre end winzip og winrar.

Kommentar
Fra : bjerris

Dato : 13-02-04 09:05

Jeg har fundet ud af at det er en god ide, at lave det til en image-fil i et brænder prog. altså enten .iso el.lign og herefter pakke det med zip eller rar.

Kommentar
Fra : plb

Dato : 13-02-04 13:17

Ja, men så skal han bare have fat i to programmer, men hvis du har winrar eller winzip kan du download isobuster på deres hjemmeside www.isobuster.com (isobuster pakker .iso og .bin og meget andet)

Kommentar
Fra : plb

Dato : 13-02-04 13:19

her er det helt præcise download link= http://www.isobusterdownload.org/isobuster_all_lang.zip

Kommentar
Fra : gril

Dato : 13-02-04 13:37

Plb kan det også pakke film og mp3'er ?

Kommentar
Fra : plb

Dato : 13-02-04 18:19

jaja det skulle ikke være noget problem

Godkendelse af svar
Fra : gril

Dato : 28-02-04 22:08

Tak for svaret granslam.