/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hvorfor kigger pigerne altid?
Fra : Loveme
Vist : 547 gange
50 point
Dato : 12-02-04 13:32

Det har altid undret mig, at hvis man eksempelvis ligger i den almindelige missionærstilling og elsker, så når manden er ved at komme, og når man så hiver "kalorius" ud for at gøre det sidste færdig, så løfter de hovedet op og kigger ned.
Er det for at se kalorius sprøjte eller om hvor meget der kommer, eller er det for at se fyren spille den af?

Tænder piger på spermsprøjt eller hvad?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-04 13:36

Muligvis Mvh sune

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 12-02-04 13:44

Hvad med at spørge pigerne???

Jeg har da personlig aldrig været ude for at en fyr hiver kalorius ud lige inden "det vigtige øjeblik". Hvis jeg kom ud for det, så ville jeg da nok også kikke noget..
.
Hvor kikker du selv hen i det øjeblik? Tror du ikke bare, de følger DIT blik??

Hvad skal det gøre godt for??? Man kan da både blive gravid og få kønssygdomme alligevel.. Så hvad er formålet??

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-02-04 13:45

Mon ikke det bare er et problem for dig?? I hvert fald kigger jeg kun ned, hvis jeg bliver i tvivl om "banditten" er inde eller ude Ligner du ham i linket her - så er det måske grunden.....
http://leech.dk/bubblegum.php/womansnightmare.jpg

Frida...

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 12-02-04 13:57

--Frida, du MENER da ikke, at størrelsen har nogen betydning??

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-02-04 14:11

Både ja og nej - de kan da osse blive for store - men så lukker jeg
gerne øjnene (lidt på klem)

Frida...

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 12-02-04 14:23

Jeg har da været ude for, at dimsen svupper ud i et slapt øjeblik, men den der med at hive den ud med fuldt overlæg, det troede jeg, var noget man holdt op med at bruge for 30-40 år siden?? Er der virkelig nogen, der bruger det i dag??

Kommentar
Fra : invisible

Dato : 12-02-04 14:50

Det er da vidst kun i pornofilm at det sker.
Jeg er sikker på at konen ville blive skide sur hvis man hiver kalorius ud og sprøjter på hende på maven.
Så "loveme" du skal ikke tro på alt hvad du ser i porno film, du skal heller ikke være ked af at udstyret ikke er så stort som i film, og at du ikke kan sprøjte lige så lang og blive ved lige så længe..... Det er KUN film.
Man SKAL heller ikke have anal sex hver gang man har sex, bare fordi at de gør sådan i film.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 12-02-04 15:17

frida

du har da vist været i hovedstaden??

jeg tror sune blev lidt rundtosset af spørgsmålet siden det korte svar

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 12-02-04 15:18

invisible

har dit navn noget at gøre med denne side???

per

Kommentar
Fra : basil28

Dato : 12-02-04 16:29

nu er jeg godt nok en fyr men nu er det sådan at her hjemme hos min kæreste og jeg spøger min kæreste mig nogle gange om jeg ikke vil træke mig ud og komme ud på hendes mave, så det er da ikke så unormalt vi tænder jo alle på forskelligt ting.... bare lige en lille kommentar til invisble

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-02-04 08:40

>Frida.

Dø nysgerrig........ Det VIL du fan... ikke hwa?? (lidt på klem.. ....)

Ram

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 18-02-04 00:29

>>invisible

Jeg vil ikke blande mig eller røbe for meget, men det kan ske i virkeligheden. Og der er ingen der bliver sur.

Bare en lille kommentar

Mvh,
Mordex.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 15:23

Selvfølgelig er der nogle der hiver "banditten" ud lige før tæppefald
Om det er for sjov... eller af praktiske grunde ved jeg ikke....men ja, det sker

Frida...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 18-02-04 15:52

frida

hva fan jeg troede bare du sparkede skamlen væk når du kunne se det hvide i øjnene!!!!!!!!!!!!

mvh
Per alias NØD

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 15:57

Per for pokker - kan du så opføre dig pænt

Frida...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 18-02-04 16:02

frida

ov kay

per