/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Omdrejningstæller til GS 850.
Fra : Botgaard
Vist : 555 gange
20 point
Dato : 12-02-04 12:46

Hej. Er der nogen, der ligger inde med en omdrejningstæller til en Suzuki GS 850 fra 1979 og som vil sælge den? Har ledt på stumpemarkeder og hos mc-ophuggere, men der er tilsyneladende ingen der ligger inde med sådan en. HJÆLP MIG????

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 30 point
Dato : 12-02-04 12:55

Har du så også været her ?? http://aom.dk/KobSalg.asp?vis=S%E6lges&emne=4 Mvh sune

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 12-02-04 13:23

prøv lcracing http://www.lcracing.dk har han det ikke !!! så er det sq svært at finde!!!

Kommentar
Fra : Botgaard

Dato : 12-02-04 14:08

Tak til jer begge, Sunowich og bokke. Det lykkedes meget hurtigt at finde en omdrejningstæller. lc-racing havde en, godt nok lidt anløben, men også kun til 400,- plus moms.
Jeg kan varmt anbefale andre at kontakte: www.lcracing.dk Seriøst foretagende med ikke vilde priser.

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 12-02-04 14:13

godt du kunne bruge det !!! lars dernede er seriøs og hvis han ikke har det gør han alt for at skaffe det!!!

så mangler vi kun at få lidt point

Kommentar
Fra : 653421

Dato : 12-02-04 21:36

Tillykke Storebror med din Omdrejningstæller Hilsen Lillebror vi snakkes Hej.

Godkendelse af svar
Fra : Botgaard

Dato : 12-02-04 23:22

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Botgaard

Dato : 12-02-04 23:28

Hej bokke.
Jeg tror, jeg har klokket i det her pointssystem. Jeg troede, jeg skulle give jer alle points, men det kan vist ikke lade sig gøre. Det var meningen at du skulle have haft toppoints, men jeg startede med sunowich og så kunne jeg ikke komme videre. Det er jeg oprigtig ked af over for dig, da det var din hjælp, der hjalp mig. UNDSKYLD.

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 13-02-04 07:55

hmmmm sinke