/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Atkins produkter?
Fra : lilleA
Vist : 1133 gange
100 point
Dato : 12-02-04 12:42

Hej allesammen
Er der nogen der ved om man kan købe Atkins Baking Mix i Danmark? Evt hos en amerikansk købmand?
Hej fra lilleA

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-04 12:46

Har du kigget her øhh har selv lige kigget lidt men har ikke tid Mere Mvh sune http://www.google.com/search?hl=en&ie=Windows-1252&oe=Windows-1252&q=Atkin+Baking+mix

Kommentar
Fra : geu

Dato : 12-02-04 12:47
Kommentar
Fra : lilleA

Dato : 12-02-04 12:54

Ja ja ja. Det handler jo om sund fornuft. Men jeg kan mærke at mine bihuler stopper til lige så snart jeg spiser hurtige kulhydrater. Og jeg vejer ikke 117 kg. Og hvis jeg kommer til det, er det nok fordi Atkins ikke virker for mig, ha ha ha Nej jeg forsøger at begrænse mit kulgydratindtag uden at være fanatisk. Jeg kunne godt tænke mig at kunne købe det der mel, så jeg kan bage et brød....
Hej fra LilleA

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 12-02-04 12:55

Man må sige at det er en "rigtig god reklame" for hans produkter.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-02-04 12:57

Ja, rig og fed.
Jeg kan også godt lide de der ting, men det giver desværre forstoppelse.

Kommentar
Fra : lilleA

Dato : 12-02-04 12:59

Ja, men han blev vel træt af det. Jeg kan i hvert fald mærke at jeg har fået mere energi af at lade være med at spise sukker, brød, pasta, ris og kartofler. Men hvis jeg skal til fødselsdag e.lign, vil jeg da deltage og hygge mig med det.
Løber nu. Vi tales ved.
LilleA

Kommentar
Fra : ming

Dato : 15-02-04 15:27

Hej alle I der har tabt sig på Atkins kuren, vær søde at skrive et par opmuntrende resultater.
Jeg har selv tabt mig ca. 10 kg. - desværre over nogle måneder. Jeg tror på det, men er ikke så god til at følge det. Især efter jeg har været på en lang ferie, hvor jeg spiste det forkerte mad.

Hilsen Ming.

Kommentar
Fra : klodomir

Dato : 16-02-04 11:43

Jeg hører meget fra dem, der er på Atkins, at det er bedst at holde sig til naturlig mad og ikke bruge for mange erstatninger. I USA kan man efterhånden få tusindvis af low-carb produkter, men de gør det faktisk sværere at tabe sig. Desuden skal du heller ikke regne med, at det rent faktisk smager af brød som du kender det. Hvis man er på Atkins i de første faser er det bedst helt at holde sig fra brød. I de senere faser kan man reintroducere fuldkornsbrød.

Hvis dit mål er, som du siger, at "begrænse mit kulhydratindtag uden at være fanatisk", skulle du tage at kigge på Omegametoden i stedet for Atkins, som i sig selv er noget fanatisk.

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 19-02-04 18:40

Geniale produkter til kosttilskud, som rent faktisk virker kan du også finde her: www.maximize-europe.com de leverer også over det meste af DK.

Kommentar
Fra : tabogvind

Dato : 22-03-04 09:03

jeg vil til at prøve den starter næste mandag...vejer godt og vel 130 kg.... min vægt er ikke så nøjagtig....svinger +- 3-5 kilo hvis du stiger af og på igen, så dette er ikke en kommentar den følger om 14 dage især hvis den virker

Kommentar
Fra : Elmark

Dato : 05-05-04 06:51

Her kommer lige en foreløbig succes historie; jeg har tabt mig 16½ kilo på Atkins siden 22/2 i år. Jeg har en del kilo at smide endnu, men det kommer. Jeg følger planen til punkt og prikke og føler ikke at jeg savner brød eller andet. Bake-mix og den slags skal man vente med, til man når til VV's sidste fase som hedder kornprodukter! Men hvis du er der, kan du sagtens selv lave en erstatning for bake-mix, selvom jeg ikke ved hvad det dog skulle bruges til?!

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 05-05-04 13:47

Tillykke med det.. keep up the good work

Kommentar
Fra : Elmark

Dato : 21-05-04 11:27

Hvis nogen har yderligere spørgsmål omkring Atkins, vil jeg da gerne være ligt egoistisk og anbefale min egen hjemmeside. Her fortæller jeg om mit forløb "på" Atkins og vi har også godt gang i debatsiden derinde. Kig i bare forbi og deltag i debatten...www.sitecenter.dk/hanne81

Kommentar
Fra : ming

Dato : 21-05-04 14:48

Hej Elmark!
Tillykke med dit fine resultat. Kedeligt med dine brækkede tæer. Godt du ikke mistede modet.
Det opmuntrede mig at læse din successtory. Jeg har for mere end et 1/2 år siden tabt mig 10 kg. (Hvilket tog mig lang tid, pga. jeg hele tiden stod af kuren, eller spiste for mange kulhydrater.) Jeg har flere gange startet igen, men så er jeg ude at rejse eller noget andet og tager 2-3 kg på, hvorefter jeg igen tager dem på. Altså jojo metoden. SURT. Præcis i dag er jeg lige startet igen, og skal i første omgang tabe mig mindst 10 kg. til. For over 1 år siden købte jeg også bogen, først som lydbog som jeg downloadede, senere da min datter skulle til New York, bad jeg hende købe den rigtige udgave: Dr. Atkins' New Diet Revolution. Den læste jeg flere gange. Blev meget begejstret. I januar da jeg var i New York købte jeg også en med madopskrifter: Dr. Atkins' Quick & Easy New Diet Cookbook, som jeg desværre aldrig har afprøvet.
Har i over et år læst utallige successtoryes på Atkins hjemmeside, set fotografierne af dem der har tabt sig, tror på Atkinskuren, alligevel har jeg så svært ved at følge den. Især da jeg ofte spiser ude eller har familie og venner på besøg.
Håber det denne gang vil lykkes, så jeg igen kan blive pæn og glad trods mine 59 år.
Mange hilsener, Ming

Kommentar
Fra : Elmark

Dato : 21-05-04 15:55

Hejsa Ming...
Tak for de søde ord....mine tæer har det allerede bedre, men er absolut ikke på toppen endnu. Jeg håber at du klarer Atkins i denne omgang, du skal være meget velkommen til at deltage i debatten på min side, eller bruge nogle af mine og andres gode ideer.... det kan måske hjælpe dig igennem nogle svære tider, for ikke at nævne alle de gode middage med familie og venner eller at spise ude på restauranter. Kogebogen er såmænd god nok, der er bare ikke ret mange induktionsopskrifter og mange af opskrifterne kræver desværre nogle atkins "frankenfoods", som ikke bare koster mange penge, men som også kan sænke farten på dit vægttab.
Knuser fra Elmark