/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
er der nogen der har tid til......
Fra : jeames
Vist : 297 gange
3 point
Dato : 12-02-04 09:07

er der nogen der har tid til at lægge mit hjemme sidenavn inde på jeres side..........
for jeg er jo helt ny til det her og aner ikke hvordan man kan få "kunder" ind på min hp.'

mange hilsner mig

Kommentar
Fra : itgrafen

Dato : 12-02-04 09:13

hej jeames

det kommer da helt an på hvilken type hemmeside/indhold ogsåvidere
kan du lade os se den

itgrafen

Kommentar
Fra : zippen

Dato : 12-02-04 09:47

Har du husket at tilmelde siden til søgemaskinerne som f.eks. Google? Husk også at du skal skrive Meta tags! Ellers er der ikke mange der kan finde din side.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-02-04 09:47

Hai jeames.

For at få trafik på dine sider skal du tilmelde dig til de forskellige søgemaskiners søgeindex og (DETTE ER VIGTIGT) sørge for der er overensstemmelse mellem dine siders indhold (tekst) og dine <META..> tags.

Læs mere her : http://www.metamaten.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 12-02-04 09:58

Jeg er tilmeldt jubii's søgemaskine, og havde som sådan ikke noget imod at lægge et søgeord ind fra din, men men, det afhænger helt og holdent hvordan den er og ser ud, så lad os alle se hvad det er.

ellebye

NB! En ikke kommerciel søgeoptagelse tager typisk 3-6 måneder for at blive optaget, men hvis man vil betale for det, kan det næsten ske fra dag til dag.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-02-04 14:31
Kommentar
Fra : sirjens

Dato : 17-02-04 00:29

Jeg vil da sikkert gerne linke til din side, men skriv lige adressen, så jeg kan se hvad side du har.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-04 18:04

jeames -> Synes ikke du skylder de der har reageret på din forespørgsel en kommentar ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-10-04 19:48

Du har svært ved at lukke dine spørgsmål, så nu smutter jeg.

</MOLOKYLE>