/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
hjælp mig..........
Fra : jeames
Vist : 242 gange
20 point
Dato : 12-02-04 09:04

hej er der en der vil sige mig hvor jeg kan få en god hjemme side og uden at betale....
og der skal helst være god grafik nem at lave.
man skal kunne have : en gæste bog. helst en chat. mere end 20 sider man kan lave noget på. ( OG SPØR MIG IKKE HVOR MANGE MB ) for jeg aner det ikke... jeg er jo kun 11 sååå..........

ikke miteget.net , webbyen.dk , jubii og sol.
så bliver der gode point i kassen
hilsen mig ..............

Kommentar
Fra : Sannix

Dato : 12-02-04 09:27

Prøv at kigge på www.webbyen.dk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-02-04 09:40

Hai jeames.

Der er rigtig mange fine gratis ting her : http://teknikogsjov.gilau.dk/webdesign/gratis_tjenester.asp

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-02-04 09:44

Ps. Mht. gæstebog, chat, tællere osv.. skal du prøve at finde et hotel der tilbyder SSI (ServerSide Interface) og Frontpage Extensions. Det er ting der skal køres af serveren og derfor ofte noget der er 'sparet' væk på de gratis steder.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : syngendefisk

Dato : 12-02-04 13:44

Hej,

Det bedste sted hvor du kan uploade en hjemmeside gratis, er ved at gå ind på www.1go.dk. Det fede er, at du slipper fuldstændig for bannerreklamer og alt muligt andet bras, og der er en supergod "oppetid". Selv at lave hjemmesiden er faktisk ikke så svært, også selvom du ikke gider rode med HTML-koder. F.eks kan du bruge COMPOSER, der er ret simpelt.

Kommentar
Fra : 157359

Dato : 22-02-04 13:16

prøv denne her: www.250free.com

Kommentar
Fra : 157359

Dato : 22-02-04 13:16

prøv denne her: www.250free.com

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-04 17:57

Søg selv her : http://www.internetplads.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-10-04 19:36

Fik du den hjælp du søgte.. ?

Du får ikke mere fra mig, når du ikke selv gider at bruge tid på dit spørgsmål

</MOLOKYLE>