/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Hvordan hentes dette ... ?
Fra : Hm...
Vist : 499 gange
200 point
Dato : 11-02-04 22:45

Ja, jeg ved ikke om det er lovligt eller jeg krænker nogens ophavsrettigheder?

..men hvordan 'henter' man dette ned på HD'en ?

http://www.arla.dk/C1256C7900488387/alldocs/QFF23484825CA9D88C1256C790045D937

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-02-04 22:56

De må da ligge i temp når du har set dem Molo mvh sune

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-02-04 22:56

Er du gået over til mælk Molo?
Tja det virker ikke at højreklikke på filen. Mener jeg har set nogle programmer inde på tucows under multimedia der kan grabbe dem dog.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 11-02-04 23:05

Hej molo. Så har vi squ set det med, MÆLK
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-02-04 23:09

tedd -> Næh.. men hvordan i hed hulen får man den der film-ting hentet ud af Arla's Flash-ting ?

Grabbe ??? Jeg hørte noget lignende da jeg skulle 'lovligt' kopiere Kylie til MP3 : http://kandu.dk/dk/spg/30954

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-02-04 23:12

Sunowich -> Fint nok. Fortæl mig lige hvilket format jeg skal finde klippene i ???

ibasa -> Har DU en smart løsning? ..SKÅL

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 11-02-04 23:20

>molo. Næææeeeee, Hiikk Er på vej i krisehjælp og prøver lige at komme mig over chokket

Seriøst: Jeg aner det ikke.
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 210 point
Dato : 11-02-04 23:21

Jeg ved ikke om du kan bruge denne.
http://www.servletsource.com/Internet/Tools-Utilities/Flash-Grabber-download-8090.htm
En søgning på flash grabber giver mange muligheder på Google.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 11-02-04 23:24

ibasa -> Tænkte det nok..! ..men SKÅL anyway..

HM

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 11-02-04 23:25

bentjuul -> Ligner en løsning. Jeg kigger på det imorgen..

HM.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-02-04 07:13

'det ka' du godt vaske ned igen... d'du bruger for mange ffarver
Hej Molo... hvorfor nu to profiler
Der er da et hav af Flash grabbere kig engang på
http://www.google.dk/search?q=Grab+Flash+Movie&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-02-04 09:03

CLAN -> Hm... har sparet op. Molokyle har brugt alle sine point på øl

Som I kan læse i min profil er Hm... ingen hemlighed

Nu vågner jeg lige...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-02-04 10:00

Nå men du må hygge dig, håber du "fanger" huleboerne og foreviger dem (de er ret gode). Vi er på vej ned på søen, skal flytte til ny lokation, og så smutter alle forbindelser til land (inkl. Internettet) - øv, øv! Turen tager ca. 36 timer, så i får da lidt fred for mig
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-02-04 10:05

Nu er jeg helt vågen og fandt selv løsningen. I pop-up vinduet højreklikker man umiddebart over filmen. Vælger Vis kilde.. og vupti der kommer bl.a. dette frem :

Kode
<object id="MediaPlayer1" width="288" height="163" classid="CLSID:22D6F312-B0F6-11D0-94AB-0080C74C7E95" codebase="http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/nsmp2inf.cab#Version=6,4,5,715" standby="Loading Microsoft® Windows® Media Player components..." type="application/x-oleobject">
         <param name="FileName" value="http://media.webpartner.dk/arla/skal_hviskeA.wmv">
         <param name="ShowControls" value="false">
         <param name="ShowStatusBar" value="true">
         <param name="autoSize" value="true">
         <param name="displaySize" value="0">
         <param name="autoStart" value="true">
         <embed type="application/x-mplayer2" pluginspage="http://www.microsoft.com/Windows/Downloads/Contents/Products/MediaPlayer/" width="288" height="163" src="http://media.webpartner.dk/arla/skal_hviskeA.wmv" name="MediaPlayer1" showcontrols="false" showstatusbar="false" autosize="true" displaysize="0" autostart="true">
      </object>

Voila der var URL'en til *.wmv filen i <object> tagget. Ind med den som link i en *.html fil, hvorfra man så henter den ved højreklik-> Gem destination som..

Takker for deltagelsen. Point går helt uretfærdigt til bentjuul

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Hm...

Dato : 12-02-04 10:07

bentjuul -> Tjae.. det blev ikke til mange stjerner

HM

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-02-04 10:47

Næh, men det var da et forsøg værd, jeg prøvede selv senere med de grabber programmer og kunne ikke få det til at virke. Men tak for det.

bentjuul

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 12-02-04 11:39

srhansen lærte mig engang et lille trick, så man kunne download disse wmv filer : http://kandu.dk/dk/spg/18039

For hvis man bare gør, som jeg i min hurtighed skrev før, får man kun hentet en *.wvx fil og ikke selve klippet.

..nu er jeg så klar til at suge Arla's ... Helt vild frisk ..hel vild Kakao

HM

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-06-04 11:16

Sorry... med det brudte link. Her kommer et der virker : http://www.divx-digest.com/software/asf_recorder.html

Samme program og det ER altså godt !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-06-04 11:17

UPS ... forkert kommentar i forkert tråd, men så kan jeg da lige nå at sige tak endnu engang

</MOLOKYLE>