/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
...og så lige én der er 200 points værd?
Fra : h_blunck
Vist : 600 gange
200 point
Dato : 11-02-04 22:43

En vits mere til resten af pointsene.... Hvorfor gemme på dem, hvis man kan sprede godt humør?

--
Med humoristisk hilsen

Henrik, Slagelse

Accepteret svar
Fra : ibasa

Modtaget 210 point
Dato : 11-02-04 22:52

Hej
Lille Tanja var med mormor i Lalandias badeland. Mormor tussede stille rundt og den lille Tanja på fire år kunne ikke følges med mormor. Hun spænede rundt for at se og opleve alle de ting der foregik. Hun kom også forbi boblebadet, hvor der sad et par gamle damer. Tanja stivnede, vendte rundt på hælen og spurtede tilbage til mormor. Tog mormoren i hånden og forsøgte at trække hende mod udgangen. Kom nu mormor, hurtigt, vi skal ud nu, for her koger de gamle kællinger.
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Godkendelse af svar
Fra : h_blunck

Dato : 11-02-04 22:56

Tak for svaret ibasa.

Velfortjente points....

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 11-02-04 22:59

Det var hurtig reaktion. Du må jo synes at den var god. Takker og bukker