/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
HJÆLP
Fra : dengamle
Vist : 244 gange
25 point
Dato : 11-02-04 20:58

jeg vil godt have hjælp til 2 ting
Når computeren er startet op står der på skærmen
EN NØDVENDIG ddl fil EGGCENgine ddl blev ikke fundet
denvil jeg godt have slettet hvis den ikke er nødvendig men hvordan
næste problem er også på skærmen der komer windows media players 2 gange dem vil jeg også have hjælp til at få fjernet
på forhånd tak
den gamle

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-02-04 21:06

..efter : http://spywarefri.dk/onlinevark.htm

..evt. : http://housecall.trendmicro.com/

Prøv at køre : http://tucows.tdconline.dk/preview/229371.html

Hvis dette ikke hjælper, så prøv at finde den manglende *.dll her : http://www.dll-files.com/

Vend så tilbage

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-02-04 21:12

>molokyle

Den første fejl er en typisk een man får efter at have afinstalleret et program, men at registreringsdatabasen ikke er renset.

Den anden er mere "klurig".

ellebye

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 11-02-04 21:14

som molokyle er inde på så er det nok spyware/adware/virus. Hop over til www.spyware...... (Molokyle har lagt link)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-02-04 07:22

Hejsa
Sikkert spyware som molo også er inde på, og har lagt link ind på.

Hvis man "mangler" et eller andet, eller det er blevet beskadiget, så er der altså ikke grund til at tøffe nettet tyndt, for at finde de beskadigede eller manglende filer igen - jeg snakker WinXP (se nedenfor):

Køre en systemfil gendannelse/reperation på din computer.

Gå i start - kør - skriv: sfc /scannow
Der skal være mellemrum mellem sfc og /
Og du skal have din Windows Cd i drevet mens du foretager dig dette.

Det der sker med denne kommando, er hvis du har mistet eller fået ødelagt en systemfil, så bliver den repareret/gendannet.

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-02-04 09:39

Det er vigtigt, som ellebye påpeger; at rense sin registreringdatabase en gang imellem. Derfor har jeg også lagt et link til CleanReg3 ovenfor. Der er mange andre gode værktøjer her : http://tucows.tdconline.dk/regist95_default.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 12-02-04 10:09

Til MOLOKYLE
Tak for dit svar
Jeg er ikke ekspert på computer kan du ikke forklare hvordan jeg skal rette fejlene
og jeg er heller ikke god til engelsk
På forhånd tak
dengamle

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-02-04 10:29

Altså; man kan lave fæle ulykker, hvis man ikke passer på !!! Registreringsdatabasen er ikke for børn

Det er ikke fordi jeg ikke vil hjælpe, men jeg er bange for du kommer til at lave 'ulykker' når du nu ikke er stærk i engelsk. Der findes så vidt jeg ved ingen værktøj til netop dette på dansk.

Nu kigger jeg lige om jeg (..eller andre?) kan finde en vejledning på dansk. Ellers må jeg jo bruge lidt tid på at skrive en til dig. Da jeg idag har et 'lille' job ude i byen, ved jeg altså ikke rigtigt om jeg får tid før imorgen eftermiddag

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : catbody

Modtaget 25 point
Dato : 12-02-04 11:37

den gamle >>> hop ind på http://www.spywarefri.dk/forum/forum.asp?FORUM_ID=15
De er eksperter i at rense din pc for skidt. Stil dit spørgsmål derinde og så får du en komplet vejledning på dansk.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-02-04 11:50

dengamle -> Lyt til catbody's råd.

catbody -> Det var da en glimrende ide

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 12-02-04 11:57

molokyle >> nemlig (som du jo også foreslog allerede i starten af tråden - men en god bemærkning tager ikke skade af at blive gentaget)

hcma

Godkendelse af svar
Fra : dengamle

Dato : 12-02-04 14:18

Tak for svaret catbody.

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 12-02-04 14:19

TAK FOR ALLE SVARENDE
Den gamle

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 12-02-04 15:04

Molokyle >> vil du have nogle af pointene? Synes ikke jeg har fortjent dem alle.

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 12-02-04 15:10

kab du bruge dem er det i orden det var en god hjælp og forklaring