/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Boot Screen
Fra : Befan
Vist : 554 gange
17 point
Dato : 11-02-04 18:27

Hey hvordan sætter jeg en anden Boot Screen ind i stedet for den der kedelige med Windows XP Pro???

Det skulle være et lige til spørgsmål så nogle nørder... (

Takker for hjælpen på forhånd...
MVH Befan

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-02-04 18:32

Hvem kalder du en nørd Befan tag lige og læs beskrivelsen af en nørd i din egen profil

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 11-02-04 18:43

Tjek www.stardock.com de har det mest geniale program til den slags, og det "hacker" ikke engang den fil hvor din bootscreen ligger i....programmet hedder BootSkin.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-02-04 18:48

Du går ind i kontrolpanel skærm skrivebord og vælger en anden der kan du vælge mellem nogle der ligger der eller et billede du har på puteren eller fra nettet Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-02-04 18:51

Nåh en boot skærm og ikke et skrivebord *ss*

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-02-04 18:53

Du kan redigere din Boot/velkomst skærm med denne fyr,som du har lyst>

http://www.geocities.com/outersoftinc/CXP.html
Manse9933(gratis)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-02-04 19:48

Højreklik på dit skrivebord og vælg : Egenskaber, 'fanebladet' ; Baggrund; [Gennemse9 og vælg det/den billede/fil du vil have vist ...evt. Centreret?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-02-04 19:50

Ups.. sorry.. mama... Jeg troede lige det var dit skrivebord's repræsentation du spurgte til

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Hended

Modtaget 17 point
Dato : 12-02-04 11:54

En masse forskellige bootscreen's:

www.themexp.org

Og et program til at installerer det...

http://www.tgtsoft.com/download.php

OBS det er en trial på 30 dage...

Godkendelse af svar
Fra : Befan

Dato : 12-02-04 19:23

Tak for svaret Hended.

MVH Befan

Kommentar
Fra : Hended

Dato : 13-02-04 18:11

jo det var da så lidt