/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
DeltaF
Fra : otello45
Vist : 309 gange
1 point
Dato : 11-02-04 15:15

Nu er jeg ny her på Kandu og jeg undre mig over brugeren DeltaF.
Han/hun har stillet det samme spørgsmål 2 gange.
Måske DeltaF selv kan svare på mit spørgsmål, eller har andre en løsning på nedstående?
- DeltaF bliver du kloger af at stille det samme spørgsmål 2 gange. Eller lider du måske af hukommelsestab?

11-02-04 12:27 - "ATI MOBILITY RADEON 9200 vs. 9600" 100 Point
http://www.kandu.dk/dk/spg/32648
11-02-04 14:26 - "ATI MOBILITY RADEON 9200 vs. 9600" 100 Point
http://www.kandu.dk/dk/spg/32664

Otello

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 11-02-04 15:33

Der sker somme tider det , at når man vil sende et indlæg og klikker på knappen, sker der tilsyneladende ingenting. Trykker man så en gang til, bliver indlægget sendt en gang til, og man er ufrivillgt kommet i samme situation som DeltaF er her.
Man kan efter sigende godt slette et spørgsmål så længe der ikke er kommet kommentarer till det endnu, så på den måde kan man selv rette fejlen og spare sine point.

Kommentar
Fra : otello45

Dato : 11-02-04 16:36

Rfou
Hvis du siger at man nogen gange, kan komme ud for at et indlæg ikke sendes eller der sker en fejl. Undre jeg over tidsforskellen. Første gang 12.27 og anden gang 14.26.
Og hvis man kommer til at sende sit indlæg 2 gange, på grund af en fejl... så må jeg gå ud fra at teksten på begge spørgsmål er identisk.

12.27: Citat
DeltaF - Spørgsmål : "ATI MOBILITY RADEON 9200 vs. 9600"
Jeg er ved at kigge på en notebook og har set to som passede til mig. Den ene har et ATI MOBILITY RADEON 9200 på 128 mb og den anden har et ATI MOBILITY RADEON 9600 på 64 mb. Hvilket grafikkort er det bedste til 3D???

DeltaF - Spørgsmål : "ATI MOBILITY RADEON 9200 vs. 9600"
14.26: Citat
Jeg er ved at kigge på en notebook og har set to som passede til mig. Den ene har et ATI MOBILITY RADEON 9200 på 128 mb og den anden har et ATI MOBILITY RADEON 9600 på 64 mb. Er det en MEGET stor forskel der er på disse to kort??? den ene har jo 128 mb så burde den ikke køre tungere grafik???

Otello

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-02-04 16:49

Otello45

Jeg er vist lige så nysgerrig som dig Øhhh....hvorfor blander du dig egentlig i det???
Ikke fordi det ikke er i orden, at undre sig - men det er måske måden du skriver det på, der er årsagen til mit spørgsmål.

// Toupie

Kommentar
Fra : otello45

Dato : 11-02-04 17:11

Jeg er bare lidt nysgerrig om det er ok, at stille samme spøgsmål 2 gange her på kandu. Er det ikke spildt af point?

Accepteret svar
Fra : Toupie

Modtaget 1 point
Dato : 11-02-04 17:11

For mig at se drejer det sig om 2 forskellige spørgsmål

- Hvilket grafikkort er det bedste til 3D???

- så burde den ikke køre tungere grafik???

og så er det vel i orden, at oprette 2 spørgsmål, eller hvad??

// Toupie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-02-04 17:14

Har oplevet det før. Typisk ny bruger fejl

Kommentar
Fra : otello45

Dato : 11-02-04 17:15

ok

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-02-04 17:23

Otello45

Vil da lige ønske dig velkommen som ny bruger på Kandu, og bare rolig....du skal hurtigt få lært, at færdes herinde
.....og vil lige minde dig om, at huske at lukke dine spørgsmål når du mener de er besvaret

// Toupie

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-02-04 17:35

Kandu er ikke for eksperter, men til deling af viden - stor eller lille.
En spørger mangler viden/mening om et eller andet. Noget af den videnmangel kunne være, at spørge på en måde så der kommer et brugbart resultat.
Kommentatorer/svarere er heller ikke kun eksperter, men folk med forskellig baggrund og viden/mening som de gerne vil dele med andre.
Sådan fungerer Kandu, så vidt jeg ved.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : otello45

Dato : 11-02-04 17:48

Tak for svaret Toupie.