/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Virusprogram
Fra : PARKENSS
Vist : 419 gange
500 point
Dato : 11-04-02 18:44

Hej

Skulle der mon ikke være et klogt hoved her (ved der er ) som kan fortælle mig hvilket Virus Program jeg kan anvende til en win 3.11 ??????????
Samt hvor jeg kan Downloade en Demo vers. af omtalte.
Jeg skal lige have renset et Bærbar ud for en ven,---men alle de nye Virus programmer er alt for kraftige til denne "gamle sag".

Hilsener
Parkenss

Kommentar
Fra : shub

Dato : 11-04-02 19:02

Kan du komme på internettet med maskinen ?
I så fald kan du gå ind på http://housecall.antivirus.com/housecall/start_corp.asp
der bliver maskinen scannet direkte fra nettet.
Ellers kan en ældre version af Norton også gøre det.
Forsøg bl.a. www.tucows.com dr har jeg set op til flere versioner af ældre programmer

Kommentar
Fra : summer

Dato : 11-04-02 19:33

Ishoey>> Har du prøvet på 3.11, ellers ville jeg nok lige sende en mail til Chris Kjølby.
Han svarer gerne. chris@kjoelbo.dk

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 11-04-02 20:07

Hej Summer

Jeg har prøvet program på en 486Mhz med Windows 3.11
og det fungere fint.

MvH
Ishoey

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 510 point
Dato : 11-04-02 19:11

Hejsa
Måske at F-prot er noget for dig,kan hentes her.http://www.avirus.dk/

MVH Jens

"PARKENSS" <PARKENSS.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:v0jt8.28374$iY5.888382@news010.worldonline.dk...
> Hej
>
> Skulle der mon ikke være et klogt hoved her (ved der er ) som kan
> fortælle mig hvilket Virus Program jeg kan anvende til en win 3.11
> ??????????
> Samt hvor jeg kan Downloade en Demo vers. af omtalte.
> Jeg skal lige have renset et Bærbar ud for en ven,---men alle de nye
> Virus programmer er alt for kraftige til denne "gamle sag".
>
> Hilsener
> Parkenss
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 11-04-02 21:02

Beklager,--men det vil ikke virke på denne 486 !!!!!! Command unknown får jeg at vide !!

Adre foreslag ????

Hilsener
Parkenss

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 11-04-02 21:03

Beklager,--men det vil ikke virke på denne 486 !!!!!! Command unknown får jeg at vide !!

Adre foreslag ????

Hilsener
Parkenss

Kommentar
Fra : dk

Dato : 11-04-02 21:22
Kommentar
Fra : summer

Dato : 11-04-02 23:02

Det er underligt at F-PROT ikke virker. Det står der ellers http://www.avirus.dk/avirus.htm

Godkendelse af svar
Fra : PARKENSS

Dato : 11-04-02 23:08

Tak for svaret Majbritt Sørensen.

Summer .....det var Ishoey`s foreslag jeg hentydede til Jo F-prot klarede lige ærterne,---mange tak.

Hilsener
Parkenss

Kommentar
Fra : briani

Dato : 11-04-02 23:52

Jeg forstår ikke at svaret fra Ishoey bliver afvist fra Parkenss
Han/eller hende kommer netop med de links
http://www.avirus.dk/startf-prot.htm#Installering%20af%20F-PROT%20paa%20eg en%20maskine
http://www.avirus.dk
som er de samme som Majbritt Sørensen kommer med,og dem godkender du
Hvorfor så afvise et rigtig svar fra Ishoey?
ja jeg forstår det ikke
MVH Brian

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 12-04-02 05:34

Hej Brian

TAK!

Hilsen
Ishoey

PS.

De 500 er til mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 12-04-02 11:04

Mon ikke vi kan få en kommentar fra Parkenss
hvorfor hun afviser et svar fra Ishoey det kom med dette links http://www.avirus.dk
og godkender en kommentar fra Majbritt Sørensen som kommer med dette links http://www.avirus.dk/
hvorfor?
efter hvad jeg kan læse er det samme links som begge brugere kommer med
MVH og en rigtig god Fredag
Brian

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 12-04-02 11:59

Øhhhhhhhhhhhhh,---Hmmmmm,----Hvad skal jeg stakkel dog gøre !!!!!!!!!!! Jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg er kommet til at lave denne "Bøhmand" I min forvirring er jeg simpelthen kommet til at sætte mit Accepterede svar det forkerte sted:`8 Det er "shrub" som skal have æren,----jeg fandt frem til : F-Secure 4.09 inde på TUCOWS,---den virkede bare. Jeg beklager mit "vrøvleri" samt mine fejlagtige kommentarer-ang at det var Fprot der "klarede ærterne",----(Den virker altså ikke hos mig) ---der skulle jo ha`stået: F-Secure "klarede ærterne".
Derfor vil jeg nu oprette et Spørgsmål til dig "shrub",---som du så skal svare på !!
Håber du klarer dig "Ishoey".....Sorry !!!!!!!!!!

Hilsener
Parkenss