/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Compaq Armada E700 - Harddisk
Fra : zomp
Vist : 721 gange
200 point
Dato : 11-02-04 10:31

Kan min computer klare en harddisk på 80 GB? (Jeg har fået et godt tilbud)

MVH Zomp

Accepteret svar
Fra : vrigsted

Modtaget 210 point
Dato : 11-02-04 10:51

Hej Zomp

jeg regner da med at du kan, men jeg R selvfølelig ikke 100% sikker!!

Hilsen Vrigsted

Kommentar
Fra : dk

Dato : 11-02-04 11:26

Hejsa
ifg. manualen
http://h200007.www2.hp.com/bc/docs/support/UCR/SupportManual/TPM_128530-002/TPM_128530-002.pdf

Hard Drive
The dedicated hard drive bay supports a removable 18.0-, 15.0-, or 10.0-GB hard drive.
The MultiBay supports a second hard drive. Before a hard drive can be used in the
MultiBay, it first must be inserted in the Hard Drive MultiBay Adapter.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 01-03-04 12:39

Efter manuellen at sige understøtter din computer ikke den størrelse harddisk!

Det jeg vil foreslå dig er at købe en "Ekstern Harddisk" som du f.eks. kan have stående ved siden a' din computer!
du kan finde nogle forskellige produkter her: www.edbpriser.dk ... søg efter ekstern harddisk!
tilsluttet via din USB-port... meget smart syns jeg!
på denne måde kan du have en ekstra harddisk på helt op til f.eks. 350GB.

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 01-03-04 13:58

ellers tak, skal ikke have en extern da jeg ikke gider slæbe den med, desuden er der kun usb 1 i det gamle lort jeg render runt med, jeg har sat en 80 GB i den virker fint, og jeg har ikke brug for mere plads... har jo det meste liggende på den stationære alligevel

Godkendelse af svar
Fra : zomp

Dato : 01-03-04 13:59

Tak for svaret vrigsted.
nu er du 100 %