/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
opsætning af MC60
Fra : tekkerhansen
Vist : 384 gange
50 point
Dato : 11-02-04 10:23

Hejsa

jeg har fået en Simemens MC60 og er meget godt tilfreds, men har læst at man kan modtage sine E-mail på den, spørgsmålet er hvordan sætter jeg den op til det

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-02-04 11:37

Der er ikke nogen e-mail-klient på MC60, og så kan det ikke lade sig gøre.

Du kan her finde en guide til telefonen samt en oversigt over, hvad den indeholder:
http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/kundeservice/telefonmanualer/index.jsp

Kommentar
Fra : tekkerhansen

Dato : 11-02-04 11:57

det prøver jeg, men forstod man knne gøre det via WAP

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-02-04 12:01

Mig bekendt kræver det, at der er en e-mai-klient på telefonen.
Men du kan jo prøve at tjekke manualen, for jeg vil da ikke ganske
udelukke, at jeg tager fejl.

Skriv WAP som søgeord og se så hvilke muligheder, der dukker op.

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 50 point
Dato : 11-02-04 12:07

PS! Vær også opmærksom på linket nederst på siden:
"Vigtigt! Læs her før du sætter din telefon op til fx e-mail".

For det kan jo let blive en dyr fornøjelse.

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 12-02-04 16:22

Du skal bare ringe il din operatør og hvad de ik kan hjælpe dig over telefon så find en af deres butikker så er du ihvertfald sikker på at den kommer til at virke

håber du kan brug mit svar :)

Godkendelse af svar
Fra : tekkerhansen

Dato : 16-02-04 23:17

Tak for svaret Rellom.