/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hvad er det for en film?
Fra : Ladybug
Vist : 326 gange
70 point
Dato : 11-02-04 01:49

Hej.

Jeg mangler hjælp til at finde titlen på en film, jeg engang har lejet. Det er rigtigt mange år siden, og jeg kan desværre ikke huske hvem der var med i den. Jeg ved godt at det virker som et håbløst projekt at finde den, men det kan jo være der lige sidder en og kender filmen.

Okay, her er hvad jeg kan huske om filmen:

Den handler om en stuntman som er enlig far til en datter. Han bliver snydt af sin partner, der forsøger at myrde ham. Alle tror han er død, men det er han selvfølgelig ikke, han er jo helten.

Det hele ender i en gigantisk bil jagt, hvor der også er nogle fly (og måske motorcykler) med i. Der er en scene hvor man ser en flyver flyve meget lavt forbi en skrænt, og der kommer en bil i fuld fart op af skrænten og ud over flyvemaskine. Altså bilen hopper over flyvemaskinen.

Er der mon nogen der kan huske denne film ?

Hilsen Ladybug.

Kommentar
Fra : braveheart

Dato : 11-02-04 14:56

Heysa...

Yep.. det kan kun være "the one and only" - Arnold Schwarzenegger film.. Commando..
Han er dog ik stuntmand, men gammel elitesoldat der får kidnappet sin datter... det er hans gamle partner der forgiver ham til en mafia/diktator-fætter...

Der er i hvert fald en scene hvor man ser en bil køre over en flyver.. tror jeg sgu nok.. filmen er dog også fra 1985 og det er ved at være et stykke tid siden jeg har set den...

- B

Kommentar
Fra : Ladybug

Dato : 11-02-04 22:50

Jeg har set commando og det er en suveræn film, men det er ikke den jeg leder efter. Selv om plottet jo næsten er det samme.

Jeg er helt sikker på, at det her var en stuntman. Jeg er faktisk lige ved at tro at den danske titel var Stuntmanden.

Hilsen

Ladybug

Annuller spørgsmålet
Fra : Ladybug

Dato : 25-06-06 19:24

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål.