/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Fjeder til foderautomat
Fra : PrivateDK
Vist : 3406 gange
100 point
Dato : 11-02-04 00:29

Jeg vil gerne fremstille min egen foderautomat, men jeg mangler en fjeder til det.
Jeg har set nogle automater hvor der sidder en fjeder i bunden af en plastic tønde.
Foderet løber ned i fjederen, når så fuglene pikker til foderet i fjederen bliver foderet spredt over et lille område omkring automaten.
Er der nogen der ved hvor sådan en fjeder kan skaffes?

Kommentar
Fra : gal

Dato : 11-02-04 01:02

se den nyeste jæger

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 11-02-04 01:21

Har endnu ikke haft tid til at læse bladet.
Har lige bladret Jæger hurtigt igennem, men kunne ikke finde noget. Nogen bestemt artikkel/side du tænker på?
Jeg prøver lige at nærlæse den.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 11-02-04 06:12

Private Dk Du kan i en hver jagtforretning købe den spiral du efterlyser.Du kan også se på.www.OutdoorandMore.dk
eller Wagner i Gl. Ry muligheder er mange. Endelig kan du lave fjedren selv.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 11-02-04 17:38

Jeg prøvede lige det link du skrev, men det løste ikke mit problem. De har kun den elektriske fuldautomatiske version, med ur osv. Har selv spurgt et par steder, men de kunne ikke hjælpe, derfor søgte jeg et svar her.
Det jeg søger er en fjeder i ordrets egentlige forstand.

Accepteret svar
Fra : bb1

Modtaget 100 point
Dato : 11-02-04 18:30

Private Dk. Jeg forstår ikke,at "din" jagtforretning ikke kan skaffe fjederen hjem til dig.
Øst Jysk Våbenhandel i Hedensted har den ved jeg med sikkerhed også altså Wagner i Gl. Rye.www.America-thisted.dk har dem også telefon 97920122 ifølge annonce i jæger nr. 9/2003 side 150

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 11-02-04 20:05

Se det kunne jeg bruge. Mange mange tak.

Godkendelse af svar
Fra : PrivateDK

Dato : 11-02-04 20:10

Tak for svaret bb1.