/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
NOKIA 3210-OPLADER IKKE
Fra : kuijj
Vist : 611 gange
50 point
Dato : 11-04-02 17:23

HEJ FOLKENS. JEG HAR TO NOKIA 3210 SOM IKKE GIDER AT OPLADE. JEG HAR PRØVET AT SKIFTE BATTERIEN OG SKIFTER OPLADEREN MEN DET HJÆLPER IKKE EN PIND. HVIS EN AF JER DER HAR HAFT DEN SAMME PROBLEM OG KAN FIKSE DEN SÅ VENLIGST HJÆLP MIG. PÅ FORHÅND TAK

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-04-02 23:37

Hej....
Jeg kan reparere de fleste problemmer med mobiltelefoner, både
software og hardware.
Ring til mig så vi kan lave en aftale.

Med Venlig Hilsen
Dragan

Mobilunlock
www.Mobilunlock.Dk
Mobilunlock@Hotmail.Com
Tlf. 61182646

______________________________________________________________________
_

kuijj <kuijj.news@kandu.dk> skrev:
> HEJ FOLKENS. JEG HAR TO NOKIA 3210 SOM IKKE GIDER AT OPLADE. JEG HAR
> PRØVET AT SKIFTE BATTERIEN OG SKIFTER OPLADEREN MEN DET HJÆLPER IKKE
> EN
> PIND. HVIS EN AF JER DER HAR HAFT DEN SAMME PROBLEM OG KAN FIKSE DEN
> SÅ
> VENLIGST HJÆLP MIG. PÅ FORHÅND TAKå det
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : kuijj

Dato : 12-04-02 08:06

NÅ OK. DET SKAL JEG NOK SÅ MEN JEG HAR OGSÅ EN NOKIA 8210 SOM VAR I STYKKER PÅ ET TIDSPUNKT OG DEN KUNNE IKK REPARERES HER I LANDET SÅ JEG SENDTE TIL UDLANDET FOR AT FÅ DEN LAVET.KAN DU OPDATERE SPROGET PÅ DEN FORDI DER ALT UNDTAGEN DANSK?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-04-02 09:05

kuijj wrote:
> HEJ FOLKENS. JEG HAR TO NOKIA 3210

Ku' du ikke lige få lavet dit tastatur,
din caps lock sidder fast !!!

Kommentar
Fra : kuijj

Dato : 13-04-02 21:03

HAVD HVIS JEG IKK GIDER?

Kommentar
Fra : kuijj

Dato : 15-04-02 11:11

hej,..jeg vil genr espørge om du kunne vise mig hvordan du finder fejl på mobil telefoner? fordi jeg læser selv til elektronik mekaniker og små reparerer nokia tlf.. (display osv.)

Kommentar
Fra : kuijj

Dato : 22-04-02 12:17

hej,..jeg vil genr espørge om du kunne vise mig hvordan du finder fejl på mobil telefoner? fordi jeg læser selv til elektronik mekaniker og små reparerer nokia tlf.. (display osv.)

HA DU EN DISPLAY TIL 8210 FOR JEG KENDER EN DER HAR BRUG FOR EN.. ELLER HA DU DETTE PLASTIK SOM SIDDER PÅ SKÆRMEN? DETTE FIRKANTET

Kommentar
Fra : kuijj

Dato : 29-04-02 10:33

hej,..jeg vil genr espørge om du kunne vise mig hvordan du finder fejl på mobil telefoner? fordi jeg læser selv til elektronik mekaniker og små reparerer nokia tlf.. (display osv.)

HA DU EN DISPLAY TIL 8210 FOR JEG KENDER EN DER HAR BRUG FOR EN.. ELLER HA DU DETTE PLASTIK SOM SIDDER PÅ SKÆRMEN? DETTE FIRKANTET.(data pude)

Kommentar
Fra : djubi

Dato : 03-05-02 07:03

Du kan se på www.djubi.dk og han kan hjælpe dig.

Mvh. Per

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 50 point
Dato : 15-07-02 19:09

Hvis spørgsmålet er besvaret, er du så sød at lukke det ?

Kommentar
Fra : atlantica

Dato : 09-12-03 17:45

Hvordan kan ham Djubi hjælpe, skal man kontakte ham, jeg har samme problem med min 3210 som ikke vil oplade.