/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Agent 2002 !!
Fra : Sunowich
Vist : 381 gange
1 point
Dato : 10-02-04 22:59

Du mangler vist lie at forsvarer dig mod dette indlæg Eller??? Mvh Sune http://www.kandu.dk/dk/spg/32541

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-02-04 23:01

Der mangler 219 point

//bentjuul

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-02-04 23:01

Sune

Jeg sad nu lige og overvejede at lukke tråden Tror ikke Agent2002 skriver i tråden og på den anden side, så har der ikke været flere lignende sager siden, så "bølgen" er vist overstået

// Toupie

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-02-04 23:05

Han er da på lige nu så jeg i et andet spørgsmål så nu har han chansen mvh sune

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-02-04 23:15

Sune
Han var også på i går aftes, medens Toupie's smalltalk foregik. Jeg tror ikke du hører fra ham, så havde han afvist det i går.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-02-04 23:16

Så er han måske en skidderik

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-02-04 23:24

Jeg ved det ikke Sune, men hvis jeg havde været ude for de mirakler, så ville jeg have forklaret mig i smalltalken, men så heldig er jeg sgu ikke.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-02-04 23:46

Så er omtalte tråd lukket

// Toupie

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-02-04 23:53

En lille tråd der er værd at følge med i:

http://www.kandu.dk/dk/spg/32610

spørgeren loggede ind i går, hvor mange point får man om dagen?? spørgsmålet er på 240 point.

ellebye

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-02-04 23:55

Hmm........og her gik jeg naivt og troede, at "bølgen" var overstået

// Toupie

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-02-04 00:24

Regnestykket er godt nok:

220 point for den 9/2 + 20 point for den 10/2 = 240 point.

Ny strategi.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-02-04 00:27

Han skal da bare ta og skride sådan en nød er da ikke værd at bruge tid på Mvh Sune

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-02-04 00:30

Sune

Uanset hvad, så find da lige kammmertonen frem .........det kan altså godt være svært at tage folk seriøst der bruger ord som "skrid", "nød" osv.......husk lige dét

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-02-04 00:40

Helt ærligt!!! hvorfor skal Agent2002 forlade kandu???? ........han skal da bare holde op med, at snyde med point

// Toupie

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-02-04 01:03

Det er også muligt at der er at overreagere, men frustrationerne skal på en eller anden må ud.
Der har formentlig altid været fusk og det vil ganske givet også fortsætte, men der er de oplagte tilfælde og de man skal lede efter.

Men omvendt, altså såfremt der er tale om fusk, kommer der nu et x antal nye brugere + hvor mange der måtte tilstøde, der hver dag optjener 20 piont, og igen kan stille spørgsmål som igen måske kun accepteres af een svarer, så eksploderer kandu simpelthen. Det er et aspekt man må se i øjnene.

ellebye

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-02-04 01:33

-> ellebye
For 14 dage siden havde vi denne snydegruppe
http://www.kandu.dk/dk/spg/31434
Den blev afsløret af 3773 og som du kan se i det efterfølgende link, så blev de hældt ud af kandu.dk efter henvendelse fra 3773
http://www.kandu.dk/dk/spg/31454
Det var små point de snød for i forhold til det der tales om her.
Jeg er enig med dig i dine betragtninger om hvordan kandu.dk kan ødelægges hvis ikke der bliver gjort noget.
Du skal ikke blive frustreret af det, det er bare godt Toupie opdagede det, for det er sikkert ikke sidste gang vi har set snyd. Få dine frustrationer ud ved at henvende dig til Kandu.dk.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Agent2002

Dato : 11-02-04 01:50

Godt gået Sunowich......
Jeg kan se bøglerne er gået højt fordi jeg har fået tilkendt point fra nyoprette bruger. Nogen syntes jeg snyder, hvor andre mener jeg lige skal have chancen for at forsvare mig.
Det eneste jeg har at sige til dine beskyldninger Sunowich er:
Nu går jeg ikke så meget op i point, men er mere intersseret i ny viden og giver gerne den viden jeg har til andre bruger som skulle få brug for den. Åbenbart er andre mere intresseret i point fordelingen ind at besvar på brugernes spørgsmål.

Agent2002

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-02-04 01:57

Agent2002

Nu var det jo mig der startede det hele, så du skal ikke lade dine skyts gå ud over Sune Men uanset hvad, så må selv du da indrømme, at det kan virke en anelse mistænkeligt, at så mange nye brugere stiller spørgsmål med lige antal point og alle accepterer dine svar???
Og da du ikke reagerede, så bliver mistanken jo bare det størrere

// Toupie

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-02-04 02:05

Nu ved jeg snart ikke hvor mange der har givet udtryk for, at de er ligeglade med point.

Jeg vil oprette et emne under kandu og bede alle der efterhånden har sagt dette om at skrive det igen.
Herefter syntes jeg vi alle skal indstille til kandu at pointsystemet afskaffes.

ellebye

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-02-04 02:12

God ide Ellebye
selvom jeg nu ikke tror du får så meget ud af det. Folk bruger jo kandu på forskellig vis, så det er ikke sikkert der vil komme reaktioner fra andre end de "daglige" brugere, som vist udgør et mindretal af samtlige brugere.

// Toupie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-02-04 09:50

ellebye -> Jeg ville da blive ked af det hvis pointsystemet afskaffes

Jeg synes egentlig det er meget hyggeligt med de dersens point

..så du får ikke mig til at stemme for dit forslag.

Trist at nogen lader sig forlede til at snyde, men jeg er da sikker på; selv for mange 'seriøse' brugere er det et incitament til overhovedet at 'hænge' ved kandu.dk, man får lidt cyber-point for besværet med at besvare spørgsmål.

Jeg er IKKE ligeglad med point. Til gengæld er jeg bedøvende græsk-katolsk ligeglad med IKKE at få point. Føler jeg mig snydt i et spørgsmål; kommenterer jeg dette, men jeg græder altså ikke over de derved 'mistede' point. Jeg får såmen nok nogle 'nye' i et andet spørgsmål.

</POINT HAJEN>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-02-04 10:33

Bare rolig >molokyle, jeg har ligget vågen hele natten
og tænkt over tingene, det plejer som regel at hjælpe at sove på dem, så flader de ligesom ud.
Men som lodtrækningen er i dag, virker det egentlig ligegyldigt om man har optjent 100 eller 10.000 point i en periode, og det samlede antal point er fuldstændigt ligegyldigt, så set ud fra den sidste betragtning kunne man godt afskaffe pointsystemet, og blot registrere de som har besvaret et spørgsmål, eller skrevet et tip, og så trække lod mellem disse.

</IKKE POINT HAJEN>

NB! Jeg er dog overbevist om, at jeg nok kan finde mindst eet sted hvor du har skrevet at du er ligeglad med point.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-02-04 11:08

Godformiddag Jae jeg syntes heller ikke tonen skal være som jeg ytrede mig i sidste indlæg men jeg var sku så sur især over at ham der 007 ikke reagerede meen nu kom han jo på banen såååe det var altså ikke helt forgæves Mvh Sune Og Fortsat god Dag *SS*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-02-04 11:33

ellebye-> Jeg tror aldrig jeg har skrevet at jeg er 'ligeglad'? Muligvis har jeg givet udtryk for, de ikke har den store betydning for mig, men jeg har nu aldrig decideret været imod pointsystemet.

Mht. et alternativ ville det måske være meget fint, blot at angive antal besvarede spørgsmål og tip istedet for pointene, men det ville ikke forhindre snyderi.

[hør] Det er nu lidt fedt f.eks at se i Statistikken's top 50, jeg fører med 7 pladser over dig ellebye

</KLÅGE MÅGE>

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 1 point
Dato : 11-02-04 11:43

Det er kun, fordi spørgerne ikke tror på hvad jeg siger, og det er altid det rigtige.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-02-04 12:01

ellebye -> Ja, spørgerne er dumme Det er nok derfor de spørger

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 11-02-04 19:19

Tak for svaret ellebye. Og jeg er ikke blevet overbevist af 007 Hi hi Mvh Sune

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-02-04 19:47

Det er jeg nu heller ikke. Men nu ved han der bliver holdt øje med ham.

Mvh
ellebye

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-02-04 19:55

Nemmerli'

</MOLOKYLE>