/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Maxi KL autolaker
Fra : vespabravo
Vist : 323 gange
80 point
Dato : 10-02-04 19:09

Hej alle sammen...

Jeg har en MAxi KL, og den skal til autolaker... Jeg har tænkt mig at den skal være disse farver: Metallic blåt stel, sorte fælge, sorte støddæmpere, sort forskærm, blå grebklinger. Hvad synes i? Svar ærligt, tak!

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 90 point
Dato : 10-02-04 19:15

Udover at du skal have en forcromet forskærm på lyder det da til at blive flot mvh Sune
Ps. hvad skal du betale for det ??

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 10-02-04 19:18

Jeg tror ikke det bliver pænt med sorte fælge og støddæmpere, jeg ville male dem hvide i stedet for, det tror jeg kunne passe rigtigt godt til det metallic blå stel...!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-02-04 19:31

vespabravo - jeg syntes den bliver for mørk og trist.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 10-02-04 20:22

emesen > Præcis samme mening herfra, derfor skal den have hvide fælge og dæmpere!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-02-04 20:28

Måske "guld" farvede eller svagt gule. Så der bliver lidt kontrast.

Kommentar
Fra : vespabravo

Dato : 10-02-04 22:53

Tak for svarene...

Jeg skal give en kasse øl for at få den malet... Måske skulle fælgene være grå/krom, i stedet for... Ved det ikke... Det er altid pisse svært at vælge de rigtige farver... Men hvis i har nogle andre forslag, må i meget gerne skrive...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-02-04 23:27

Ok men husk nu at få lukket dit spørgsmål Mvh sune

Godkendelse af svar
Fra : vespabravo

Dato : 11-02-04 14:02

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-02-04 19:05

Jeg faldt lige over dette billede af fælgfarver.
http://www.scooterworld.tk/ > rul lidt ned.