/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Billedet på fjernsynet fryser
Fra : pog
Vist : 505 gange
100 point
Dato : 10-02-04 18:48

Når jeg afspiller et program på mit TV via PC'en sker følgende: Hvis jeg stopper udsendelsen eller udsendelsen er slut fryser billedet på mit TV. Jeg kan kun få gang i udsendelsen ved at genstarte min PC. Det er lige som om at signalet bliver hængende i grafikkortet. Der er monteret et NVIDIA GeForse2 MX/MX400 i min PC og det er tilsluttet mit TV via S-VHS stikket. Jeg håber der nogle der kan hjælpe mig med at løse problemet.

Accepteret svar
Fra : zibas

Modtaget 110 point
Dato : 10-02-04 19:05

Har du prøvet at opdatere driveren til dit grafik-kort ????

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 10-02-04 19:16

Grunden er at en ramdel i dit grafikkort bliver malet med et bitmap billed som forbliver så indtil et nyt, det næste billed skal præsenteres.
Tænk på at TV ud en en langsom og anden process end dit monitor billed er.
Der er sikkert ikke taget højde for at tv udgangen skal slukkes når en overførsel er afsluttet, måske er en driver elle aplikations upgrate en mulighed, men det er ikke en egentlig fejltilstand.
Mvh OW

Godkendelse af svar
Fra : pog

Dato : 10-02-04 19:23

Tak for svaret zibas.

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 10-02-04 22:01

Hjalp det ??

Kommentar
Fra : pog

Dato : 11-02-04 14:08

Hej Zibas

Jeg har ikke prøvet det endnu men tak for det hurtige svar

Kommentar
Fra : pog

Dato : 21-02-04 22:01

Hej

Jeg har nu installeret Windows XP og har i den forbindelse opdateret driveren til mit grafikkort og "VUPTI" problemet var løst.

Mange tak for de hutige svar

Kommentar
Fra : pog

Dato : 21-02-04 22:01

Hej

Jeg har nu installeret Windows XP og har i den forbindelse opdateret driveren til mit grafikkort og "VUPTI" problemet var løst.

Mange tak for de hutige svar