/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Password muligheder?
Fra : Franko
Vist : 441 gange
100 point
Dato : 11-04-02 15:54

Hej med jer,

Jeg er i gang med at lave en lille personlig hjemmeside, hvor det bl.a. skal være muligt for min familie (som er spredt over hele verden) at kigge på nogle bestemte feriebilleder jeg uploader. Jeg vil derfor gerne have sat et passsword på, men det skal KUN være på den underside - resten er offentligt! Jeg syntes ikke min private feriebilleder kommer andre ved
Kan dette lade sig gøre i Frontpage 2000?

Mvh,
Franko

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-04-02 15:07

> Kan dette lade sig gøre i Frontpage 2000?

Hvis du nu selv havde søgt i gruppen, havde du set
news:v5cj9u4rgcbo8o8pdmvd655rftio52ecct@4ax.com>

mvh
ha

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 110 point
Dato : 11-04-02 15:23

Ja, du skal lave et underordnet web-sted, som du så kan tildele nye
rettigheder.

mvh
Niels Henrik

"Franko" <Franko.news@kandu.dk> wrote in message
news:gwgt8.27991$iY5.879707@news010.worldonline.dk...
> Hej med jer,
>
> Jeg er i gang med at lave en lille personlig hjemmeside, hvor det bl.a.
> skal være muligt for min familie (som er spredt over hele verden) at
> kigge på nogle bestemte feriebilleder jeg uploader. Jeg vil derfor gerne
> have sat et passsword på, men det skal KUN være på den underside -
> resten er offentligt! Jeg syntes ikke min private feriebilleder kommer
> andre ved
> Kan dette lade sig gøre i Frontpage 2000?
>
> Mvh,
> Franko
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-04-02 15:29

Søg i denne NG på på Password + login (15.03.2002 - Ole Helms).

Jesper

"Franko" <Franko.news@kandu.dk> wrote in message
news:gwgt8.27991$iY5.879707@news010.worldonline.dk...
> Hej med jer,
>
> Jeg er i gang med at lave en lille personlig hjemmeside, hvor det bl.a.
> skal være muligt for min familie (som er spredt over hele verden) at
> kigge på nogle bestemte feriebilleder jeg uploader. Jeg vil derfor gerne
> have sat et passsword på, men det skal KUN være på den underside -
> resten er offentligt! Jeg syntes ikke min private feriebilleder kommer
> andre ved
> Kan dette lade sig gøre i Frontpage 2000?
>
> Mvh,
> Franko
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-04-02 16:26

"Franko" <Franko.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:gwgt8.27991$iY5.879707@news010.worldonline.dk...
> Hej med jer,
>
> Jeg er i gang med at lave en lille personlig hjemmeside, hvor det bl.a.
> skal være muligt for min familie (som er spredt over hele verden) at
> kigge på nogle bestemte feriebilleder jeg uploader. Jeg vil derfor gerne
> have sat et passsword på, men det skal KUN være på den underside -
> resten er offentligt! Jeg syntes ikke min private feriebilleder kommer
> andre ved
> Kan dette lade sig gøre i Frontpage 2000?

http://www.script.dk/sourcecode.asp?resourceId=445

Kommentar
Fra : Franko

Dato : 16-04-02 19:20

Er det ikke meningen at dette er et forum man kan stille spørgsmål i?
Lad være at svare hvis du ikke gider!

/Franko

Godkendelse af svar
Fra : Franko

Dato : 16-04-02 19:23

Tak for svaret Niels Henrik Egebjerg.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-04-02 18:36

> Er det ikke meningen at dette er et forum man kan stille spørgsmål i?

Bestemt, men derfor er det jo stadigvæk tilladt at
søge få dage tilbage efter tilsvarende spørgsmål.

> Lad være at svare hvis du ikke gider!

Jamen det holder jeg sandelig osse op med, hvis
jeg ser at det er dig der spørger

m(v)h
ha

Kommentar
Fra : Franko

Dato : 16-04-02 20:31

Hej igen,

Tak for hjælpen tidligere.
Nu har jeg oprettet en underordnet web-sted, men jeg kan ikke komme til at indstille sikkerheden på det.
Jeg ville gerne gøre det via Frontpage, men kan kan slet ikke klikke på knappen "sikkerhed" under "funktioner"?

Jeg blev gjort opmærksom på, at man kunne finde nogle emner om dette under bestemte nyhedsgrupper men har ikke den store erfaring vedr. dette - derfor er dette forum en let & hurtig løsning .

Mvh,
Franko

Kommentar
Fra : Franko

Dato : 16-04-02 20:32

Hej igen,

Tak for hjælpen tidligere.
Nu har jeg oprettet en underordnet web-sted, men jeg kan ikke komme til at indstille sikkerheden på det.
Jeg ville gerne gøre det via Frontpage, men kan kan slet ikke klikke på knappen "sikkerhed" under "funktioner"?
Hvad gør jeg forkert?

Mvh,
Franko

PS. Jeg blev gjort opmærksom på, at man kunne finde nogle emner om dette under bestemte nyhedsgrupper men har ikke den store erfaring vedr. dette - derfor er dette forum en let & hurtig løsning .