/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
NORMADERM
Fra : PhanTomY
Vist : 1422 gange
100 point
Dato : 10-02-04 15:21

Hej

Er der nogen der har nogle erfaringer (om det virker og sådan) med NORMADERM fra Vichy?

Tak

Kommentar
Fra : Helle13

Dato : 10-02-04 20:15

Hejsa,

Hvad skulle Normaderm kunne bruges til ?

Kommentar
Fra : PhanTomY

Dato : 10-02-04 22:37

Unren hud

Kommentar
Fra : PhanTomY

Dato : 11-02-04 16:57

forslag til andre produkter som hjælper mod uren hud... mest hudorme, små bumser og store pore

Kommentar
Fra : Helle13

Dato : 12-02-04 09:15

Så vidt jeg kan forstå er Normaderm et nut produkt.Det at det forhandles på apoteket borger lidt for kvaliteten.Jeg tror at det aller vigtigste er,at man ikke "kun" bruger en god hudcreme,men også at man renser huden dagligt.

Helle

Kommentar
Fra : PhanTomY

Dato : 12-02-04 15:53

Der hører også en rensegel til normaderm serien...

Kommentar
Fra : mploug

Dato : 17-02-04 14:25

Jeg har netop købt en creme fra Normaderm,
og er spændt på, om det virker.
Jeg synes det er ret dyrt, men nu får det chancen.

Jeg spurgte på apoteket, om det havde andre cremer
mod uren hud, men normaderm fra Vichy var åbenbart det eneste.

Det gode ved normaderm skulle bl.a. være, at det er ret mild mod
huden, så man undgår røde udslet.

/Martin

Kommentar
Fra : PhanTomY

Dato : 18-02-04 09:38

Det bliver da spændende

Jeg vil være meget taknemlig, hvis du gider, at holde mig up-2-date om hvordan det går...

Kommentar
Fra : karinrb

Dato : 14-03-04 15:44

Hej,
jeg kender Prinoc. Det kan også købes på apoteket og er mod uren hud.
Det er en gel, og 50 gr koster ca. 50 kr. Det fås også som servietter til ca samme pris for 15 stk.
Vi har gode erfaringer med både gel og servietter. Det udtørrer bumserne, og er jo ikke særlig dyrt.
Karinrb

Kommentar
Fra : Nadia_n

Dato : 16-03-04 20:47

Hej.
Jeg vil bare informere mulige Vichy-normaderm købere om, at hvis man vil have det RIGTIG BILLIGT så køb et abonnement på BAZAR! Du får tre produkter til en samlet værdi på ca 390 kr (bl.a. den super-gode creme som jeg selv har prøvet, det virker!) + tre blade (værdi 103,50) for 99kr!!!! Men det skal gøres her i Marts måned tror jeg, tilbudet varer ikke for evigt..
Bare lige hvis du synes det er dyrt at give ca. 130 pr. produkt på apoteket...
Nadia

Accepteret svar
Fra : Nadia_n

Modtaget 100 point
Dato : 16-03-04 20:49

Forresten så er adressen på Bazar: www.bazarmag.dk
Tilbuddet er til at få øje på derinde.
Nadia

Godkendelse af svar
Fra : PhanTomY

Dato : 26-03-04 13:20

Tak for svaret Nadia_n.

Det gør jeg så...