/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
lexmark x73 medfølgende software mgl
Fra : snaptil
Vist : 524 gange
50 point
Dato : 10-02-04 14:20

hejsa jeg har ovenstående lexmark. men jeg mgl de programmer der fulgte med. har fundet driveren på deres hjemmeside, men jeg kan ikke finde de billedbehandlingsprogrammer jeg plejede at have.. nogen de rved hvor jeg kan downloade dem fra

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-02-04 16:58

Hvad hedder de programmer?

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 10-02-04 17:08

lexmark. us. der kan du dl. alt indenfor brugsanvisninger samt løsninger
hilsen ib

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-02-04 17:14

Lexmark har til nogle printere leveret billedprogrammet LIVEPIX og PHOTO collection.
Det er nok dem du mener.
Emesen.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 18-02-04 18:55

ja jeg det lyder meget rigtigt.. ihvertfald kunne jeg lave postkort mv .. og lege med billeder og sådan (-:

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-02-04 19:22

Det er muligt, at det er denne du søger:
http://www.maxpc.co.uk/downloads/default.asp?pagetypeid=2&articleid=5550&subsectionid=722
Så vidt jeg kan se er det bare at hente den.
Emesen.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 19-02-04 16:42

det var ikke helt det program.. det er da brugbart i nogen grad men halter stadig langt efter de tidligere programmer jeg havde

Accepteret svar
Fra : ib2650

Modtaget 50 point
Dato : 19-02-04 17:42

snaptil.

hejsa. jeg gennemså lige mine gl. cder. og fandt hvad jeg mente var det du eftersøger lexmark p/n 17do501
print studio produceret af micrografx. us, med den kan der laves næsten alt indenfor kort invitationer kids stuff m.meget mere.
hvis du mener det er dette du søger så lad mig det vide og vi finder en vej at sende en kopi til dig

hilsen . ib
ps. meget af det samme kan du selvfølgelig lave i fotoprogrammer lik adobe etc.,

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-02-04 18:29

Det var flott ib2650

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 19-02-04 18:42

emmesen

det var faktisk en cd der fulgte med i sin tid sammen med printerdriver samt opstilling jeg gemte den med den evt. bagtanke at der nok en dag er en eller aqnden der får brug for det

hilsenib

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 22-02-04 15:49

har prøvet at finde ud af om det var de programmer .. men er ikke lykkedes mig... men jeg vil meget gerne tage chancen med dem.
ib2650
hvordan .. kan jeg downloade dem ??

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 22-02-04 16:01

til snaptil

ja dfet kan vi nok finde ud af , der er flere muligheder eks,. pakkes og sendes hvor?
brændes og sendes hvor?
det er op til dig
hilsen ib
:.!

Godkendelse af svar
Fra : snaptil

Dato : 12-08-04 21:38

Tak for svaret ib2650.
      desværre kunne spørgsmålet ikke løses på anden måde end at låne en cd som der har været købt surt