/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Stikordsregister
Fra : PanicAttack
Vist : 447 gange
100 point
Dato : 10-02-04 09:47

Hejsa !

Jeg så et andet indlæg herinde, hvor der var meget diskuteret emnet, omkring stikordsregister. Jeg er selv ude for at skulle lave et stikordsregister i nogle rapporter, og det er besværligt, at oprette en tabel på over ni sider, bare for at få alle bøjninger af et ord med, samtidigt med at alle ord skal være med både stort og småt begyndelses bokstav.
Dette må fanme kunne gøres lettere (Office 2003)?

Desuden, står jeg med et dokument, med temmelig mange henvisninger til et stikordsregister, og har brug for at kunne slette alle henvisningerne på en gang ..?

PaniC

Kommentar
Fra : Ladybug

Dato : 11-02-04 12:58

Hey.

For at fjerne henvisningerne til stikordsregistret skal du bruge funktionen søg og erstat. Den er i menuen Rediger.

I boksen skal du klikke på Flere -> Speciel -> Felt

Derefter klikker du på Erstat Alle.

Det virker dog kun hvis du har slået visning af koder til. (knap på værktøjslinjen)

Jeg har ikke prøvet det i 2003, men det virker i 2002

Hilsen

Ladybug