/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Need For Speed Underground over lan.... ~
Fra : W3rzax
Vist : 234 gange
20 point
Dato : 10-02-04 01:39

Jeg kunne godt tænke mig og få lidt hjælp her....
Jeg kan ikk helt finde ud af hvad jeg skal gøre hvis der er en som kan hjælpe så er det bare godt.....

Skal jeg bruge
nfsu_lan.0.9.7
Eller
nfsu_lan.0.9.8

Hvis i kan svare på det så vil jeg også godt vide hvordan man bruger det....

Tak......

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 10-02-04 07:16

Nu har jeg ikke prøvet men jeg kunne forestille mig nfsu_lan.0.9.8 da det må være den nyeste version...

\\-> Dennis

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 10-02-04 16:39

Ved ikke med nfsu_lan.0.9.7, men nfsu_lan.0.9.8 skulle virke fint... Hvori består usikkerheden??

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 10-02-04 23:08

Jamen jeg kan ikk finde ud af hvordan jeg kommer ind i spillet og kan spille mod min ven/venner.....

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 11-02-04 16:33

Kør serveren på en computer i lanet og så skal alle der skal spille, inklusive ham der kører serveren (mener jeg), køre klient-programmet. Søg efter serveren, vælg den... og start spillet. - Inde i spillet skal i vælge "Online" og logge på EA med jeres bruger, som i evt først bliver nødt til at oprette... Hvor der før var online-servere er der nu kun en lan server, nu skal en af jer bare starte et spil (tror det er "Z"-knappen), resten logger på. Bare spørg hvis der er noget du er usikker på.

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 23-02-04 19:31

... Du kunne vel ikke lukke spørgsmålet hvis problemet er løst??