/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Ad Aware. Slette fundne poster?
Fra : Patriar
Vist : 416 gange
20 point
Dato : 10-02-04 01:30

Hvordan fjerner man alle de fundne ting samtidigt?
Det kan da ikke være meningen at jeg skal sidde og sætte hak i 160 forskellige fundne ting og sager???

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 10-02-04 01:37

Hva' med "Ctrl + a"

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 10-02-04 02:01

kan man ikke!!!!

men jeg fandt ud af at man kan bruge pil ned, og space til at markere med, og det går hurtigt

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 10-02-04 02:08

Godt ! så fandt du løsningen.
Din løsning var faktisk mit næste spørgsmål.
/PG

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-02-04 02:20

Når du har brugt ctrl + a så peger og højreklikker du med musen på de markerede og vælger at sætte flueben i alle.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-02-04 02:26

Hej igen Patriar
Hvad med at kigge ind på www.spywarefri.dk, her ligger flere gratis programmer der kan forhindre at du får alt det skidt ind. Der er også en beskrivelse til de fleste programmer på dansk.

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 20 point
Dato : 10-02-04 06:22

Du højreklikker på et af objekterne og derfra kan du vælge alle

Godkendelse af svar
Fra : Patriar

Dato : 11-02-04 00:52

Tak for svaret Better_Performance. Hold da ferie det var jo let. Jeg højre klikkede inde i et af de kasser der skulle markeres og derfra kunne jeg vælge at markere alle