/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Need For Speed Underground over lan HJÆL~
Fra : W3rzax
Vist : 282 gange
50 point
Dato : 10-02-04 01:20

Jeg kunne godt tænke mig og få lidt hjælp her....

Skal jeg bruge
nfsu_lan.0.9.7
Eller
nfsu_lan.0.9.8

Hvis i kan svare på det så vil jeg også godt vide hvordan man bruger det....

Tak......

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-02-04 01:24

Jeg aner ikke hvad forskellen er, kan du ikke bare prøve det, vil tro du skal bruge den sidste.
2 Computere har installeret spillet, den ene kopler sig ind som vært(host), og venter på den anden på netværket så kobler sig ind som gæst.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 10-02-04 01:56

Jamen det er det jeg ikk kan finde ud af.....
Jeg ved ikk hvordan man kommer ind og spille på samme tid...

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-02-04 02:18

Hvis du kan tysk http://maxpayne.gamevision-network.de/forum/showthread.php?t=3704
Ja når spillet er startet, så må der være forskellige muligheder, internet lan osv.
Men det er der ikke da spillet ikke har denne mulighed, her er hvad brugere skriver:

Give us LAN in NFS:Underground

To: Gamers
I think we are many PC owners who are very disappointet about the fact that there is no LAN option in NFS:Underground.
If us PC owners buy this one, EA will just continue to scew around with us, and keep giving us a console game.
I dont give a s**t about being able to play against PS2 owner. What I want is to be able to play this on a LAN, so that I can see my friends face when I beat 'em up.

So, show EA your dissatisfaction about the no LAN, and sign under if you wont buy NFS:Underground before they release a LAN patch.
De to du nævner skulle være nogle der kunne få spillet til at køre lan, men det ser ikke ud til at nogen har fået dem til at virke, sorry.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : rokkie

Dato : 27-04-04 12:45

Du skal nok bruge den nye version af "nfsu LAN" (dvs. nfsu_lan.0.9.8) tror jeg...

Ved du ellers hvordan du skal gå ind i det?

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 27-04-04 14:46

Jen andere ikk hvordan jeg kan ikk få det lort til at virke!!!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-04-04 17:05

http://play.evrocom.net/dl/nfsu/
1. update 1.3.0 - patch_1.3.0_us.exe
2. no-cd
3. NFSU LAN   - nfsu_lan.0.9.8.zip -> nfsuclient.exe -> server address
4. start NFSU -> play online ....
Altså først opdate med en patch
Så brug en NOCD fil der får spillet til at køre uden CDèn i
Så brug en lan zip-fil
http://www.jsihardware.com/forums/showthread.php?t=4574
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : rokkie

Dato : 28-04-04 09:15

Jeg har prøvet med min bror... det lykkedes, men ikke med en af mine venner...

Jeg tror at man skal have internet for at kunne køre lan...

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-05-04 07:29

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : rokkie

Dato : 24-05-04 10:28

Det ville være bedre at sætte nogle flere points på spørgsmålet... så kommer den ind som ny igen og der er flere der får lyst til at svare på det....

Max Petersen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-08-04 07:57

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-10-04 09:49

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-01-05 09:30

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 17-01-05 15:48

hvad så hvis man ikk har fundet ud af hvordan d virker? så r d jo ligesom svært ikk?