/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Shaman eller Indianer musik?
Fra : Patriar
Vist : 620 gange
20 point
Dato : 09-02-04 23:37

Er der nogen der kender nogle navne eller titler på noget shaman eller indianer musik?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-04 23:46

Jeg har da en ældre lp der hedder la flute indienne Mvh Sune

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 10-02-04 00:07

Patriar
Når du skriver "indianer musik". Er det så Syd- eller Nordamerika ?
/PG

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 10-02-04 00:34

Hej Patriar

Prøv evt. at søge på Gracenote (CD Database)

Dette kom op ved at søge på indian:
http://www.gracenote.com/music/search.html?f=artist&q=indian

Mvh Chamira

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 10-02-04 00:53

Det er Nord amerikansk (native NORTH american music

Accepteret svar
Fra : Chamira

Modtaget 30 point
Dato : 10-02-04 00:58

Så prøv at tjekke dette link:

http://www.gracenote.com/music/search.html?f=artist&q=native

Eller søg på CDDB, den er overskuelig og henviser samtidig til, hvor du kan købe cd'erne

Chamira c",)

Godkendelse af svar
Fra : Patriar

Dato : 10-02-04 09:51

Ja der var en masse godt. Tak

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 10-02-04 14:01

Velbekomme Patriar

Jeg holder selv meget af "Sounds of nature", "Celtic" (instrumentalt) og "Native"... bruger det når jeg mediterer, eller bare trænger til at koble af, det giver en helt speciel ro i kroppen og kryber ind under huden. Samtidig kan det også bruges til aktive udfoldelser, f.eks. gymnastik serier og (som jeg har gjort) til kür-programmer (heste dressur til musik). Lyden er så overvældende og tæt på hjertet, at den bevæger de fleste mennesker, jeg synes det er for lækkert.

Chamira c",)