/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
DVD afspiller
Fra : jonassr
Vist : 431 gange
30 point
Dato : 09-02-04 21:23

Jeg er på jagt efter en DVD afspiller og den skal helst kunne så meget som muligt den skal kunne afspille cd'er så mange dvd film som muligt og også divx film

Nogle der ved hvor man kan finde sådan en den skal jo hels være så billig som mulig og jeg håber på en andet svar end bare www.edbpriser.dk

Hilsen Jonas

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-04 21:24

Prøv her i linksne

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-04 21:24
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-04 21:29
Kommentar
Fra : Agent2002

Dato : 09-02-04 21:44

Hejsa

Jeg går ud fra det er en standart-DVD afspiller og ikke dvd-softwareprogrammer Sunowich hendvender dig til.....
En af de DVD-afspiller som er langt fremme, angående afspilning af forskellige formater er "Kiss dvd-afspiller"
Prislejet ligger omkring 1300.kr og opefter for en Kiss afspiller, men der er mange andre afspiller som er langt billiger.
Du kan prøve at kigge her og selv danne dig et overblik over DVD-afspiller.
http://dk.kelkoo.com/search.jsp?catId=100164013&siteSearchQuery=dvd+afspiller&x=19&y=5

Men mit bud er en Kiss afspiller
Mvh Agent2002

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 40 point
Dato : 09-02-04 21:45

Hej Jonas.

http://www.kiss-technology.com/?p=dvd&v=users

Et rigtig godt dansk produkt - så billig som muligt er jo et godt spørgsmål - kan mest af alt det nye? Så må man nok slippe lidt mere kasse - kan mest af alt det som alle andre også kan, jamen så er edbpriser jo nok det rigtige sted at lede.

Personligt er jeg ganske udmærket tilfreds med min "Lumatron" DVD indkøbt i den lokale SupeBrugs - den kan dog ikke DivX

Men hold øje med Coop, Merlin, Harald-Nyborg (jo den er god nok - så en til under 500 der kunne de mest almindelige ting) - og så ellers edbpriser.dk

God fornøjelse

mvh Berpox

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-04 21:54

Ups det var sku da osse et forkert links jeg fik sendt sorry

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 09-02-04 21:56

Hejsa jeg takker mange gange for jeres svar ... jeg lader den lige stå lidt inden jeg give point.. Det jeg ville have var en DVD afspiller der kunne en del og til en ok pris jeg har en der ikke kan så meget og ville gerne have en der kunne afspille divx...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-02-04 22:02

Hvis du melder dig ind som superbruger har du chancen for at vinde en gratis i næste måned.
Du skal blot besvare eet spørgsmål eller skrive et tip, så er du med i lodtrækningen.

ellebye

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 09-02-04 22:03

Okay - hvad er så en OK pris?

Kiss DP-450 til 1595,- set på http://www.mm-vision.dk/default.asp?action=vis&varenr=9333

mvh Berpox.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-02-04 22:16

Den ser da super lækker ud. Prisen, ja, den lyder helt ok, du må også tænke på, at man som regel ikke får mere end man betaler for, men denne står helt mål med selv dyrere maskiner på markedet.

ellebye

Kommentar
Fra : Agent2002

Dato : 09-02-04 22:17

hej igen

fordelen ved Kiss afspilleren er at du kan opdatere din afspilleren på nette.
du installer bare codes du har hentet fra nette m.m.

mvh Agent2002

Kommentar
Fra : polles

Dato : 09-02-04 22:34

bilka har en dvd-afspiller på tilbud i denne uge , ved ikke om de er væk, men den understøtter alle formater og heri blandt divx
http://www.bilka.dk/internet/bilka/menu/main.nsf
det er en denver model som er absalut et godt mærke i den billige ende. jeg har prøvet en del af deres andre modeller, dog ikke den de har på tilbud lige nu

Kommentar
Fra : polles

Dato : 09-02-04 22:42

vil lige nævne med alt respekt for Kiss, som jeg bare for et år siden ville have sværget til at være de bedste dvd-afpillere. Men sidenhen er der ikke mindre en to bekendte der har smadret deres dvd på opdatering fra kiss og en tredje som ikke kan afspille alle dvd-r skiver , så jeg er begyndt at tvivle lidt på kiss.
til gengæld oplever jeg helt klart at jo billigere dvdafspilleren er jo bedre køre de, de afspiller alle brændte dvd-r uden problemmer. ( et godt fif er ikke at sætte labels på sine film hvis de hakker når der afspilles)
nogle af de billige modeller er
united
denver
lumatron
alle køre bare supper , dog kan man godt stille spørsmål ved design og ikke mindst deres fjernbetjeninger.

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 10-02-04 02:34

der er ikke mange miligheder vis den skal kunne afspille divx
udover Kiss og amitech begge er Danske produkter og angående kiss og opdatering, Tja der er jo altid nogen der ikke følger brugsvejledningen til punkt og prikke og så skal det gå galt, så lad ikke det holde dig tilbage....
mvh fox_mulder

Kommentar
Fra : Cooljazz

Dato : 12-02-04 00:31

Har faktisk lige købt en ny og billig dvd-afspiller fra Denver. Ikke ligefrem et mærke der normalt udstråler kvalitet, men den her virker faktisk optimalt, den afspiller alt fra svcd, mp3 CDr, cd RW osv......og det allerbedste er divX. Jeg har ikke givet mere end 700 kr. for den i føtex. Så den dog til kun 499 kr. i fona i sidste uge. Et godt køb.

Model: Denver DVD-438

http://www.denver.dk/dvd438.htm

mvh Cooljazz

Godkendelse af svar
Fra : jonassr

Dato : 27-02-04 19:07

Tak for svaret berpox.
         KANON