/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
indstilling
Fra : ahs
Vist : 209 gange
210 point
Dato : 09-02-04 20:26

jeg har købt et kabel til at vise billeder fra pc til fjernsyn jeg kand kun få det at virke med lyd ingen billeder hvad gør jeg.

Kommentar
Fra : smut

Dato : 09-02-04 20:32

hvilke grafikkort har du??

Kommentar
Fra : smut

Dato : 09-02-04 20:41

hvis du har et g-force kan det kun vise 3d grafik på en skærm af gangen du skal vælge din tv skærm som primær skærm så virker det så kan du se film på dit tv men ikke på din pc skærm

Kommentar
Fra : ahs

Dato : 09-02-04 20:42

det ved jeg ikke men min pc er ikke mere end et halv år gammel hvis det siger dig noget hilsen ahs

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 09-02-04 21:07

Du skal have et tv out på din com ellers kan du ikke se noget med godt høre

Kommentar
Fra : ahs

Dato : 09-02-04 21:27

hej i to der har svaret mig jeg har ikke spor forstand pa en pc så hvordan finder jeg ud af det hilsen den ikke for kloge ahs

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-02-04 21:36

Prøv at finde dette:
Startknappen/(Indstillinger/)Kontrolpanel/System/Hardware/Enhedshåndtering/Skærmkort
Læs hvad der står ved skærmkort og skriv det her.
Spørg mere hvis du er i tvivl.
Bjarne

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 09-02-04 21:43

Hvis du ikka kan finde ud af at se det oppe bag din com.. kan du kigge i de papir du fik med til din com der står der hvad u har på din computer om du har tv out og sådan...Måske kan du bruge denne side http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?ID=45&Parent=&Producent=0&Max=&Soegeord=out&Equal103=&Equal105=&Equal107=&Equal203=&Direction109=2&Sorted109=&Equal42=&Submit.x=0&Submit.y=0

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-02-04 21:51

>>jonassr Hvorfor gøre det så besværligt når oplysningen om kortet er i maskinen. Hvis det havde været en lidt mere sikker person ville jeg foreslå Aida som kan vise alt hvad der er ombord.
http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 09-02-04 22:25

Problemet er at din comp. ikke ved at den også skal sende billede externt (ud af dit skærm/grafikkort)
Højreklik skrivebord egenskaber/indstillinger/avanceret (men nu bliver det forskelligt til de forskellige kort) /min hedder nWiew.
Nogle hedder display men hvis der er en rullepanel der viser VGA, skal du rulle til TV
Måske er det:
Gennemtving registrering af en skærm på det sekundære stik eller registrer skærme eller rullepanelet skærm
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-02-04 22:32

Helt rigtigt PH, min tanke var at få oplysninger om kortet og så guide denne uerfarne omhyggeligt, Du har vist Nvidia

Kommentar
Fra : ahs

Dato : 09-02-04 22:53

TUSIND TAK FOR HJÆLPEN NU VIR KE SKIDTET VH AHS

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 09-02-04 23:01

Ja geforce 2MX/MX400, de fleste spilfolk griner, men det var et gennemtestet kort, der var billigt, og så kører det alle store spil uden problemer, det være sig Vice city og hurtige racerbilspil.
ahs: så kan du godt lukke spørgsmålet, nu alt fungerer.
NB. Det er heller ikke nemt at vide at man skal slå dit og dat til for at få skidtet til at virke, vi andre vidste det heller ikke engang (for ikke så lang tid siden)
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 210 point
Dato : 09-02-04 23:06

>>PH> De er gode nok, Jeg har et i min reservemaskine dog uden tv out og en GF4 mX400 med tv out i den jeg sidder ved og det er fint til mig.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-05-04 07:28

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : ahs

Dato : 24-05-04 13:06

Tak for svaret BjarneD.