/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Kystfiskeri V. Århus
Fra : laroe
Vist : 2061 gange
20 point
Dato : 09-02-04 15:18

Nogen der har et godt sted med fangstmuligheder til kystfiskeri omkring Århus, især med fluestang....?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-02-04 15:30

Djursland... men det meste af kysten fra Aarhus og nord på er skam fint
http://www.grenaa-sportsfisker.dk/ her kommer jeg fra
ellers er der også http://www.angling-eastjutland.dk/dk/frame-30.htm
Knæk & bræk
Søren

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 20 point
Dato : 09-02-04 23:33

Hej laroe

Kysten ved egå er fin som CLAN skriver. ellers er der jo vosnæs pynten, som et særdeles godt fiskene sted og hele kalø vig området fisker godt.

Har du mod på at køre lidt er der randers fjord ved udbyhøj som ligeså fisker rigtigt godt. Rugaard, glatved og ålsrode er andre gode lokalitet og ja helt op til CLAN's bagdør fornæs er godt

mvh srhansen

Kommentar
Fra : mvoigt

Dato : 13-02-04 19:38

pynten ved følle strand er der meget at mange jeg har hevet mange ørreder op der kanon sted.......

Godkendelse af svar
Fra : laroe

Dato : 14-02-04 11:17

Tak for svaret srhansen.

Kommentar
Fra : laroe

Dato : 14-02-04 11:20

Pynten ved Følle strand?, er det der hvor der ligsom er dannet en lille sø bagved stranden?

Kommentar
Fra : kasmol1

Dato : 08-04-04 19:05

Ørnereden ved mosgård strand er et godt sted i nærheden af Århus by, stedet kræver en del turer, men når man rammer dagen kan man få nogle gode turer derud.