HiJackThis
Fra : bentjuul
Vist : 547 gange
100 point
Dato : 09-02-04 14:03

Her er loggen, det er nu 5 uger siden vi sidst har kigget den igennem.

Logfile of HijackThis v1.97.7

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\sstray.exe
C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\Bin\INSTAN~1.EXE
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\WINDOWS\System32\rundll32.exe
C:\Programmer\AVPersonal\AVGNT.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Aminova\WordSeeker\WordSeeker.exe
C:\PROGRA~1\ZONELA~1\ZONEAL~1\zlclient.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Distillr\AcroTray.exe
C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\BTTray.exe
C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
C:\Programmer\AVPersonal\AVGUARD.EXE
C:\Programmer\AVPersonal\AVWUPSRV.EXE
C:\Programmer\Logitech\SetPoint\kem.exe
C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\bin\btwdins.exe
C:\Programmer\Empty Temp Folders 2.8.3\emprun.exe
C:\Programmer\Fælles filer\EPSON\EBAPI\SAgent2.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\PROGRAMMER\LOGITECH\SETPOINT\KHALMNPR.EXE
C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\PROGRA~1\WIDCOMM\BLUETO~1\BTSTAC~1.EXE
C:\DOCUME~1\BENTJU~1\LOKALE~1\Temp\_tc\HIJACK~1.EXE

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Microsoft Internet Explorer er leveret af www.capricornus.dk
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: (no name) - {41353F8B-78CE-48A5-BE44-153ED293D192} - C:\Programmer\PopupPopper\PopLib.dll
O2 - BHO: SpywareGuard Download Protection - {4A368E80-174F-4872-96B5-0B27DDD11DB2} - C:\Programmer\SpywareGuard\dlprotect.dll
O2 - BHO: (no name) - {C08DF07A-3E49-4E25-9AB0-D3882835F153} - C:\Programmer\TEXTware\QUICKfind\PlugIns\IEHelp.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Ptipbmf] rundll32.exe ptipbmf.dll,SetWriteCacheMode
O4 - HKLM\..\Run: [nForce Tray Options] sstray.exe /r
O4 - HKLM\..\Run: [InstantAccess] C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\Bin\INSTAN~1.EXE /h
O4 - HKLM\..\Run: [RegisterDropHandler] C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\Bin\REGIST~1.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\System32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [Aminova WordSeeker] "C:\Programmer\Fælles filer\Aminova\WordSeeker\Controller.exe" SHORTCUT
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AVGCtrl] C:\Programmer\AVPersonal\AVGNT.EXE /min
O4 - HKLM\..\Run: [Zone Labs Client] C:\PROGRA~1\ZONELA~1\ZONEAL~1\zlclient.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [RegisterDropHandler] C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\Bin\REGIST~1.EXE
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - Startup: EmpRunner.lnk = C:\Programmer\Empty Temp Folders 2.8.3\emprun.exe
O4 - Startup: Genvej til zonealarm.exe.lnk = C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zonealarm.exe
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Global Startup: Acrobat Assistant.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Distillr\AcroTray.exe
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O4 - Global Startup: EPSON Status Monitor 3 Environment Check 2.lnk = C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\E_SRCV02.EXE
O4 - Global Startup: InterVideo WinCinema Manager.lnk = C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = ?
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
O8 - Extra context menu item: Send til &Bluetooth - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: PopupPopper Kontrol Panel (HKLM)
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-4017 (HKLM)
O12 - Plugin for .mov: C:\Programmer\Internet Explorer\PLUGINS\npqtplugin.dll
O12 - Plugin for .spop: C:\Programmer\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O12 - Plugin for .tiff: C:\Programmer\Internet Explorer\PLUGINS\npqtplugin5.dll
O16 - DPF: {74D05D43-3236-11D4-BDCD-00C04F9A3B61} (HouseCall Control) - http://a840.g.akamai.net/7/840/537/2003120501/housecall.antivirus.com/housecall/xscan53.cab
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://www.pandasoftware.com/activescan/as5/asinst.cab
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?38000.4093518518
O16 - DPF: {C2FCEF52-ACE9-11D3-BEBD-00105AA9B6AE} (Symantec RuFSI Registry Information Class) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/common/bin/cabsa.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 09-02-04 14:05

Kigger på den.

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 09-02-04 14:05

Håber ikke jeg svarede for hurtigt*G*

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-02-04 14:07

Arlet

//bentjuul

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-02-04 14:07

Hej bentjuul

Den ser da pæn og ren og nydelig ud. Ingen grund til bekymring du er helt clean.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 09-02-04 14:11

Har du sat nogle restriktioner på spybot eller IE, for ellers skal vi have denne væk, da den kan lægge nogle blokader i IE

O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-02-04 14:16

>arlet

den linie gør da ingen skade. det er ikke hvad man vil kalde snavs.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-02-04 14:17

Arlet
Det kan jeg ikke huske, men det finder jeg ud af og jeg fjerner den, men hvis det er det eneste behøver du vel ikke en ny log ?

-> ellebye Tak til dig også jeg åbner lige en tråd til dig.

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 110 point
Dato : 09-02-04 14:20

Bentjuul -> Nej, behøver ikke en ny log. tjek at den er væk.

ellebye -> Den _kan_ være årsagen til at man ikke kan komme ind forskellige steder i indstillingerne til IE

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 09-02-04 14:23

Tak for svaret arlet. Jeg vendet tilbage i løbet af marts hvis jeg da ikke inden da har fået problemer.

//bentjuul

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 09-02-04 14:25

Du er altid velkommen*S*

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 09-02-04 14:25

Du er altid velkommen*S*