/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Titel og kunstner!?
Fra : Maria_DK
Vist : 430 gange
40 point
Dato : 09-02-04 14:01

Jeg hørte en Virkelig god sang den anden dag. Fik dog ikke fat i sangens titel eller kunstneren bag. Det er en mand der synger, og noget af teksten går således: "I don´t know where-you´ve been tonight-I think you were with someone else, but then it´s allright". Han synger ordet "Destiny" flere steder. Har søgt på nettet, men uden held. Håber virkelig nogen kan hjælpe med titel og kunstner..!

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 09-02-04 17:28

kan du sige mere om hvor du hørte den.. og om det er en du har hørt mere end en gang..

knus
angel

Kommentar
Fra : Maria_DK

Dato : 09-02-04 18:49

Hørte den i H&M, men de kunne (surprise) ikke hjælpe mig med hverken det ene eller andet.. Han synger med en ret fed og ligegyldig stemme hele vejen igennem.

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 09-02-04 19:21

hmm må man sprøge hvilken h&m for jeg ved i de fleste h&m er der en skilt hvor de har sat de cd'er på som de spiller
og på den måde kunne det måske hjælpe dig selv.. kan du fortælle mig om det var sådan noget stille love song artig noget eller r n b noget.. flere oplysinger jo letter for mig at søge hvad du søger..*s*

knus
angel

Kommentar
Fra : Maria_DK

Dato : 10-02-04 12:56

I Århus. Og der var intet skilt. Spurgte en ekspedient om hun vidste hvem det var. Det er en rock sang, men ikke af den vilde slags. Har ikke hørt hans stemme før, kender ellers en del til musik. Han synger omkvædet rimelig tit.

Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 16-03-04 19:17

Hej!

Kan det mon være denne sang - er ikke helt ordret hvad du skrev men temmeligt tæt på.

When I wake up, I find you're here.
I should feel joy, but I am not even near.
I don't know where you've been tonight,
I guess you've been with someone else
but I don't care if I am right.
I do not feel no jealousy,
if I would lose you now I would simply say it's destiny.

I find you're here, you're moving on.
You're just doing what you want and I can't find it wrong.
I know for sure you would be gone,
you wouldn't stay with me if something better comes along.
I do not feel anxiety, I wouldn't be alone for long, that's destiny.

When I wake up, I find you're here.
I should feel joy, but I am not even near.
I don't know where you've been tonight,
If I'd lose you now I'd simply say it's destiny.

I can not blame you for a thing,
if I had half the chance I would do the same to you.
Destiny.

When I wake up, I find you're here.
I should feel joy, but I am not even near.
I don't know where you've been tonight,
I guess you've been with someone else
but I don't care if I am right.
I do not feel no jealousy,
if I would lose you now I would simply say it's destiny.

Sangen hedder "Find you're here" og er lavet af Wolfsheim.

Mvh. Musiclover.