/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
send i excel 97
Fra : abelspendabel
Vist : 424 gange
50 point
Dato : 09-02-04 11:20

hej er bruger af excel 97 og mangler pludselig en option under en af mine menuer. Det er under "filer" og så er det den der hedder "send til"

punktet er fuldstændigt forsvundet.

Har nogen et bud på hvordan det kan findes igen. Reinst. hjælper ikke ikke og ja menu punktet har været der før

På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : tjantzen

Modtaget 60 point
Dato : 09-02-04 11:24

Kan det have noget at gøre med dit mail-program/tjeneste, som ikke er der mere?

mvh
Thomas

Kommentar
Fra : abelspendabel

Dato : 09-02-04 12:28

mail prog. er der, f.eks. har jeg muligheden inde i word for at sende et dokument på denne måde. Måske er det outlook der skal reinstalleres

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 09-02-04 16:27

Har du prøvet at installere den knap som hedder 'Postmodtager', jeg ved ikke om det løser problemet. Installer ved at højreklikke i værktøjslinjen derefter 'tilpas' og så finder du 'Postmodtager' under 'filer'-optionen, her kan du også bruge 'send som vedhæftet fil'. Om dette løser dit problem ved jeg ikke, men det er ufarligt at prøve det.

mvh ole

Godkendelse af svar
Fra : abelspendabel

Dato : 10-02-04 10:41

Tak for svaret tjantzen.

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 10-02-04 14:09

Selvtak