/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Koster det penge?
Fra : gadepigen
Vist : 286 gange
20 point
Dato : 09-02-04 09:24

Hejsa

Jeg har netop registreret mig som bruger på Kandu.dk, men kan ikke noget sted på jeres side finde noget om hvorhvidt det koster penge at bruge stedet. Jeg vil bare lige være sikker inden jeg begynder på at bruge det for alvor.

PÅ forhånd tak
Line Gade

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 09-02-04 09:25

Det er ganske gratis

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 09-02-04 09:26

Du kan oprette dig som SuperBruger, så får du 200 gratis point.. Og det er også gratis
Og velkommen til
mvH
Zerg

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 09-02-04 09:30

160% gratis.... de lever af at nogen engang imellem klikker på banner....

Her er både sjov og spas samt dyb alvorlighed....

Er du rigtig klog? - Lad det komme an på en prøve
http://www.kandu.dk/dk/spg/32458

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-02-04 09:42

Hej gadepigen
Jeh syntes du skal kigge http://www.kandu.dk/dk/faq.asp igennem. Her er der svar på de fleste spørgsmål.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-02-04 09:46

Hej Gadepigen.

Du kan være ganske rolig. Det koster IKKE noget. Det første du skal gøre er at læse punktet "kom godt igang" så du blandt andet får stillet dine spørgsmål i de rette kategorier. Det er en tid der er givet godt ud. Når du gør det kan du være meget sikker på der er nogen her i foraet der vil, og ikke mindst er i stand til, at hjælpe med alverdens ting og sager. Alt i alt rare og hjælpsomme mennesker. Du skal være indstillet på selv at være behjælpelig med at skaffe de nødvendige informationer der sikrer at er det eller de rigtige svar der fremkommer. Så hvis du har et spørgsmål så sæt lidt tid af til ophold ved din komputer. Sæt dig ind i hvordan pointssystemet virker, samt at lukke et spørgsmål når du har fået det svar du ønsker. I øvrigt velkommen til. Håber vi får nogle hyggelige timer.
Sren i (KL)gerup

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-02-04 09:50

>Gadepigen

Selv om Uffe29 er vildt begejstret for denne test han så varmt anbefaler (han har nok fået en høj score) er det uden tvivl den dårligste, mest upræcise og ligegyldige test jeg til dato har set på nettet.

Om den er sjov?.... tjaaaee - vi ser jo forskelligt på humor.

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-02-04 09:53

>Ibasa.

Roooolig nu - selv om det er dit "hjertebarn", så skal Gadepigen jo lige stille spørgsmål, før hun kan lukke dem.

Ram

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 09-02-04 09:59

Ram2 der var nok en der fik dårlige point?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-02-04 10:05

>Zerg911

Det er jo en mening du skal ha' lov at fremføre, men jeg kan fortælle dig, at jeg ikke engang taget den - Havde allerede fået nok da jeg havde læst spørgsmålene.

Ærlig talt Zerg911 - Tror du selv på, at en test der ikke er på tid, og indeholder en en serie på 10 multichoice spørgsmål kan sige noget som helst om en person, der bare kommer i nærheden af et realistisk resultat??

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-02-04 10:07

>Zerg911

Hvis du vil lege og tør, så prøv denne, og glem Uffes lykkeposepis.

http://www.iqtest.dk/main.swf

Ram

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-02-04 10:12

Øhhh! Var det IQ tests gadepigen spurgte om ????
Pissstt! Zerg -> Du er lige trådt ind i et minefelt, stik begge pegefingre i ørene og føl dig frem (forsigtigt) med venstre fod
Arghhhh! Så er freden forbi... ibasa er opstået fra de evige ADSL marker

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-02-04 10:16

>CLAN

Hold nu op..... Uffe har fundet een test han er god til, og vil gerne lige imponere en ny bruger..... så vi lader ham bare vise sin åndelige habitus frem.

Er du på boreplatformen eller på boreplatformen???

Ram

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-02-04 10:23

Ramses... jeg har lige afmønstret boreplatformen og er i gang med at pakke til mønstring på den næste boreplatform (tirsdag norgen check in i Esbjerg lusthavn)... Jeg vil nu hellere "arbejde" på Sanne end Ensco 71

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-02-04 10:24

Stik mig en staveplade...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-02-04 10:25

På den anden side....

Citat
Vistde du dtete?:

Iøfgle en uerndsøeglse på Cmabrigde Uinvertisy, bteyedr det ikke noegt
i hivklen rkækefløge bgotsavrene såtr i et ord, det esente
vgitgie er at det frøtse og sdiste bgosatv i odret er på de rtete
padlser. Rseten kan linge vloaypk, men du vil satdig vræe i snatd til
at lsæe det. Det er frodi den mnenesekilge hejrne ikke lesær hevr
bgotsav, men odret som en hleehd.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-02-04 10:25

>CLAN

Så er det ikke meget du har været på den "Djurske" platform, når de koster sån' rundt med dig..

Ram

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 09-02-04 10:26

Fik 113

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-02-04 10:27

>CLAN

Nej det kender jeg godt - Det er stort set sådan jeg læser og skriver efter 12 "Fadbamser"

Ram

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-02-04 10:34

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-02-04 11:10

Clan din lille gav og alle andre for den sags skyld

Sren i (KL)gerup

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-02-04 11:32

Hej igen

Ramses. Jeg prøvede jo bare at være høflig(kender du ordet) og hjælpsom så hun ikke løb ud i de samme bummerter jeg lavede i starten.

Sren i (KL)gerup

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-02-04 12:12

ibasa... hvornår er du stoppet med det?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-02-04 12:17

>CLAN

>Ibasa - Hvad har det med høflighed at gøre, at minde nogen om at lukke døren efter sig, første gang de træder ind af den

Nææ du... høflighed er at rejse sig for ældre og gravide i bussen - følge ældre damer over vejen, hvad enten de vil eller ej, og ALTID ha' en skumbanan til evt gæster. - Se Ibasa... det er høflighed

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-02-04 12:19

Hvem nævnte SKUMBANANER????? Hvor?????

Frida..

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-02-04 12:28

Nå så vågnede Frida
Kig ind forbi http://www.carletti.dk/index.asp

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-02-04 12:33

Aiijj CLAN det er ondt....Jeg har jo abstinenser
God tur forrestener det Sanne eller Ensco 71 der skal arbejdes på*LOL*

Frida...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-02-04 12:39

Jeg holder mig til exploration drilling med Sane i dag
I morgen (ved middagstid) skulle jeg sidde på min pind ude på E71 og så er det DONG der "høster"

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-02-04 12:41

Nå der smuttede et N
Sidder og tæller ælle-bælle 9-10 over en skumbanan, en P-tærte og en mini- brazil

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-02-04 12:43

Den udtalelse fortjener at blive indrammet
Citat
exploration drilling med Sane

Jeg tror det er en rigtig sød kone du har det MÅ hun være

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-02-04 12:44

Tag SKUMBANANEN for sat..
Piiivvvv jeg trænger sgu

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-02-04 12:47

Jeg må nøjes med "Finest Belgian Quality" Bevares det er da godt nok - men en ægte skumbanan ville nu ha' gjort lykke

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-02-04 12:50

Nå men hyg jer....Jeg smutter lige en tur
om til hende den morgengrimme ScaryMary

Frida...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-02-04 12:51

Frida... ja hun er MEGET sød, så'n en lille let sag på 156 cm. og så har hun nogenlunde samme humor som mig - OK! Indrømmet... nogen gange får jeg da en løftet pegefinger og formaninger om at jeg ER passeret de 20

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-02-04 13:00

Stakkels Line... når hun kommer ind på den her streng, eller åbner sin mail - uha'uha
Nå, nu skal jeg pakke osv.
Søren

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-02-04 13:12

hej øren... hils fruen og vufferne

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-02-04 13:12

suk.. _S_ øren!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 09-02-04 13:37

Det er så sandelig godt,en ny bruger har et spgm,så smaltalkklubben kan få luftet indbyrdes kommentarer

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-02-04 14:08

ofa... så fik du også din med
Hej Christina, hils Jesper. Jeg har/havde lidt ½-travlt inde på http://www.kandu.dk/dk/spg/32490 samt er ved at pakke til i morgen.
Hygge... ;o
Søren

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-02-04 17:17

Hej med jer godtfolk

Det squ ligegodt groft at blive skældt huden fuld ligeså snart man stikker næsen frem
Det er en oplevelse der kan få en tåre til at pible frem hos et høfligt, retfærdigt og retskaffent menneske
I øvrigt mener jeg selv at høre til den fornuftige del af indlæggerne her

CLAN > god arbejdslyst og lad nu være med at falde i vandet når du deltager i skiftets frivagter
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E. Ågerup

Kommentar
Fra : ruth1940

Dato : 24-02-04 09:33

Det var dog ufatteligt, at så lille et spørgsmål kunne blive til så megen palaver, at være på kandu, er næsten som at være på chatten, nå men det kan jo også være hyggeligt, men er man ikke indviet, kan det skabe stor forviring.

ruth

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 01-03-04 18:53

Hej kandu.dk spørger
Her kommer et ibasa standardindlæg
Indlægget kommer efter gennemgang af mine åbne enkeltstående abonnementer. Dem ønsker jeg at rydde op i med jævne mellemrum for at bevare overblikket i det / de spørgsmål jer er involveret i.
Du har spurgt og fået eet eller flere svar / kommentarer. Det er almindelig høflighed, at reagere på kommentarer / svar, så jeg vælger at tro, din manglende reaktion blot er en forglemmelse. Jeg vil bede dig om, såfremt der imellem svarene / kommentarerne var noget, du kunne bruge til noget, at få lukket spørgsmålet.
Til din orientering er det / de points du har sat ind på at få en besvarelse, der kan bruges, under alle omstændigheder tabt for dig, uanset om du synes svaret / svarene er noget ævl. Så venligst, ACCEPTER den kommentar du mener der ligger nærmest ”svaret”.
(over hver kommentarboks, i højre side, er der en ”knast” der hedder accepter som svar. Det er den der skal bruges.)

Venlig hilsen fra ibasa
Sren i (KL)gerup