/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
LEJEBOLIGNET
Fra : bokke31
Vist : 885 gange
50 point
Dato : 09-02-04 07:29

hejsa nogen der har nogen erfaring med http://www.lejebolig.net !! mener om det er et ok website eller om det (bare) er opdigtet lejeboliger de har på deres hjemmeside !!!!!

ville være meget nice at høre inden man pumper penge i det!!!!!

på forhånd tak..

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 09-02-04 08:25

Hej Bokke

Jeg ved ikke om de har forbedret deres service, men for under 1 md. siden, var præcis Lejebolig.net vidt omtalt i nyhederne havde et langt indslag om, at de snørede forbrugerne.

Der var indtil flere ekspempler på, at der i de GRATIS oplysninger stod f.eks. 2 værelses og når man så havde betalt de 499,- og kunne se yderligere informationer, var det pludselig en 1-værelses. Også priserne incl/eksl forbrug var ofte forskellige i de gratis og de ikke gratis ydelser.

Siden er blevet frarådet fra flere sider, og LLO politianmeldte i år 2002 Lejebolig.Net:
http://www.retssal.dk/nyheder2.php3?side=407

Forbrugerrådet havde ved dato for udsendelsen over 30 sager liggende på dem...

Jeg har ikke selv nogle personlige erfaringer med dem, men efter indslaget turde jeg heller ikke binde an på, at bruge dem som samarbejdspartner.

Mvh/Chamira

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-02-04 10:45

Jeg må lige spørge om det er mine øjne der noget galt med, koster det virkeligt ca. 500 kr. for at se boliger i et område i kun 2 minutter???

Det lyder lidt ågerkarlsagtigt.

Mvh
Ellebye

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 09-02-04 13:09

hejsa Chamira tak for din gode Kommentar... hvis du lige svare på denne med et ((svar)) for du point da jeg ikke kan give dem til en kommentar!! desværre

og tak igen igen *s*

Accepteret svar
Fra : Chamira

Modtaget 50 point
Dato : 09-02-04 13:52

Hej igen Bokke

Det er godt du kan bruge mit svar til noget.... mht. pointene, så er jeg ikke helt med på, hvad du mener... Alle spørgsmål jeg nogensinde har besvaret, har jeg besvaret på samme måde som dit... og har da fået pointene (hvis mit svar var bedst!)... så hvad mener du med at jeg skal svare med et ((svar)) og at du ikke kan give point til en ((kommentar))

Mvh en lidt små-forvirret Chamira!

Godkendelse af svar
Fra : bokke31

Dato : 09-02-04 16:05

Tak for svaret Chamira.

SORRY det er mig der vrøvler

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 09-02-04 18:08

Velbekomme!

Det så ellers skidt ud med os... mig der er smæk forvirret og dig der vrøvler!

Men nu er vi back on track!

Mvh Chamira

Kommentar
Fra : showa48

Dato : 17-03-04 20:59

Hvor ser du det med to minutter?!
Det ser ud som om det er 12 måneder på deres hjemmeside...man kan også gøre skarn uret...

Kommentar
Fra : mogensens

Dato : 16-02-05 20:35

Prøv at tjekke http://www.lejebolig.dk - du kan nøjes med at tilmelde dig for en kortere periode.

Prøv ellers disse gode sider:

http://bolig.dba.dk

http://www.lejebolig.com

Ellers er en mulighed at sende en mail til dine venner og høre om de kender nogen med en ledig bolig. Hvis ikke kan de sende den videre til dem de kender...kan være en god løsning, hvis du har et godt netværk.

Held og lykke.