/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er du klog? Lad det komme an på en prøve~
Fra : Uffe29
Vist : 444 gange
100 point
Dato : 08-02-04 23:28

Af de 10 spørgsmål havde du 9 rigtig....
Tillykke, du har bestået! Du har klaret denne korte IQ-test, og du havde 9 rigtige. Det ser ud til at være helt i orden med din IQ. Der var nogle fælder, men det ser ud til, at det ikke er muligt at fange dig....

Indgangen findes her http://www.konkurrencesvar.dk/nyheder/nyheder.html under nyheder (8. Februar)

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-02-04 00:10

Jeg har også bestået, og der skulle tilsyneladende ikke være noget i vejen med min IQ selvom jeg kun havde 7 rigtige

Sjov test

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-02-04 00:20

EQ testen er lidt sjovere

Resultat:
Citat
I de fleste situationer har du dine følelser under kontrol og er en afbalanceret person. Men selv du har svage sider. I det fleste situationer kan du acceptere kritik på arbejdet eller fra dine personlige relationer. Hvis du har puttet dine sidste mønter i parkometeret, og det ikke virker, kan du blive meget gal. Du har en evne til at holde følelser som raseri og frygt under kontrol, og du kan tage andre menneskers følelser i betragtning... men du kunne forbedre dig. Forsøg at lade dine følelser komme til udtryk, og forsøg at forstå, hvor de kommer fra, og sæt dette i perspektiv. Forsøg at opdage dig selv og sætte dig mål, så du kan optimere dit potentiale. Tro på dig selv, og acceptér dine svage sider. Hvis du forsøger dette, vil du i løbet af kort tid forøge din EQ fra middel til høj.

Øhh........hvaffor nogle svage sider????

// Toupie

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 09-02-04 00:58

*LOL*
Jeg kendte nogle af spørgsmålene.... *G*

Men meget sjov

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-02-04 01:01

Hvor snyyyyyd

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 09-02-04 08:18

Jeg tror jeg klarede mig godt i min sidste IQ test.. Jeg fik 11...

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 09-02-04 09:26

Hehe.... jeg kan se at 19 har været inde og prøve...... men de skriver ikke noget

Er der nogen der har tilmeldt sig

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 09-02-04 10:13

Never mind.... jeg kom lige til at tænke på at min "stemme" vil være ligeså god som alle andres selvom det er en "partner"

Jeg fik mail tilbage:
Ved at melde dig til Opinionsland undersøgelser:

- Vil du kunne vinde præmier
- Vil du støtte velgørenhedsorganisationer såsom WWF, Unicef, etc.
- Vil du få undersøgelsens resultater
- Vil du kunne påvirke vigtige beslutninger
- Vil du blive garanteret anonymitet
- Og meget mere!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-02-04 10:32

Hej Uffe29

Nej, jeg tilmeldte mig ikke men sikke du dog reklamerer for det

// Toupie

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 09-02-04 10:42

orh det ved jeg da ikke....2 steder....

Min far er knaldhård til tal samt kryds & tværs, men han fik "kun" 7 så det var fryd *G*

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-02-04 11:04

Jeg så først det andet sted, efter jeg havde skrevet ....og også diskussionen!!!

Sjov er vist et deffinerings spørgsmål. I en anden test, som blev anbefalet under Tip om de 7 intelligenser, blev jeg testet som værende musikalsk intelligent - og dét syntes jeg var ret sjov, da jeg ikke har en tone i livet, kan hverken synge eller spille et instrument Det sjove er jo netop, hvad de kan få ud af de spørgsmål, og selve spørgsmålenes art.
Hvis man tager de test, for det de er - ren underholdning, ligesom en vittighedstegning - så er det sjovt..........men heldigvis er vores humoristiske sans lige så forskellig som vores holdninger

// Toupie

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-02-04 13:05

8 rigtige.. den med noa og moses snød mig og jeg kan ikke regne!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-02-04 20:20

IQ
Citat
15 point
Men selv du har svage sider.

Og ham Einstein dumpede mig med sin fjollede test.
Emesen.
Og jeg melder mig sjældent til noget.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 100 point
Dato : 10-02-04 20:25

Gentest.
Citat
Af de 10 spørgsmål havde du 10 rigtig
Der var nogle fælder, men det ser ud til, at det ikke er muligt at fange dig....

Den er nu ikke så tosset, den test.
Emesen.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 10-02-04 20:35

10 af 10...... det er "lidt" godt klaret

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 20-05-04 18:51

Så er det lukketid.....
Jeg har fået ny profil (konkurrencesvar.dk) og er bare inde for at lukke mine gamle spørgsmål med denne bruger.
Emesen må jo så være vinderen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-05-04 18:56

Ok tak - men 10 ud af 10 var jo lidt snyd for det var jo i anden omgang.
Emesen.