/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
øøøøøøøøøøøøøøøøh
Fra : bibsamie
Vist : 557 gange
100 point
Dato : 08-02-04 17:46

Hva er en frida

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 08-02-04 17:47

hihi
Enten så er det en dame eller en dag uden en sådan.
Ow

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-02-04 17:49

Det er en forkert stavet dag hvor man ikke skal på arbejde.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-02-04 17:54

Ja jeg aner det sgu ikke

Mvh FF.......

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 08-02-04 17:57

i gamle dage stod FF for en gød øl men i andre kredse betød jo friendly fu----- så pas nu på FF

per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-02-04 17:58

Måske bare et besvaret spørgsmål i katagorien sexualitet

FF.....

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-02-04 18:10

Efter min overbevisning findes der kun een Frida....nemlig min hund
http://www.hundezeitung.de/bild/yorkshireterrier.jpg

Frida...

Kommentar
Fra : numberoneZorro

Dato : 08-02-04 18:14

Hund??????

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-02-04 18:19

>numberoneZorro

Ja ja - hun er måske ikke stor, men jeg har papir på, at det er en hund

Frida...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-04 18:32

En Frida' er da en afstumpet fri dag

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-04 18:34

Uha' Så ikke emesen havde været der men der er jo også en anden af slagsen på http://www.leksikon.org/art.php?n=3382

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-04 18:38

NB: Siden spørgsmålet er stillet under sexualitet, mon så ikke der menes "Frigid" som jo betyder føleseskold; om kvinde: uden evne til at opnå seksuel tilfredsstillelse.
Kun en tanke...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-02-04 18:41

>CLAN

Frigiditet er ikke kun forbeholdt kvinder, men det er rigtigt, at det oftest forbindes med en kvinde.

Ram

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-04 18:45

Hejsa ram
Teksten er bare en direkte kopi fra min ordbog (Nudansk fra Gyldendal), selvfølgelig kan mænd også være føleseskolde og hvis vi ikke kan opnå seksuel tilfredsstillelse, ja så er det vel de samme som at spille billard med kogt spaghetti (impotens)

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-02-04 18:46

Hedder det ikke impotent, hvis det er en mand og frigid har da ikke noget at gøre med at være følelseskold

Det er saftsusemig for dårligt, at fordi kvinder ikke har en "bandit" der skal op at "stå" så tror man hun er følelseskold, hvis hendes sexlyst mangler...

Frida...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-04 18:49

Tak for kaffe... Frida - 'det er sgu' det der står i ordbogen

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-02-04 18:50

>CLAN

Jeg har nu aldrig spillet billard med kogt spagetti

Der er væsentlig forskel på manglende lyst (som ikke engang behøver være frigiditet) og impotens - Impotens kan skyldes både psykiske og fysiske årsager, men er bestemt ikke nødvendigvis betinget af ulyst.

[citat]
frigid [-gið] (lat. frigidus kold) ude af stand til at opnå seksuel tilfredsstillelse, kønslig ufølsom
[/code]

Ram

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-04 18:53

Hey ramses... en 6-10 fadbamser kan godt gøre mig impotent

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-02-04 18:56

Nu er jeg sgu forvirret Er man ikke osse ude af stand til at opnå seksuel tilfredsstillelse hvis man er impotent
Forskellen ligger åbenbart i, at det er sååååå synd for manden, fordi den ikke kan "stå" - og det er sgu osse sååå synd for manden,
fordi konen er frigid (Følelseskold)

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-02-04 18:56

>Frida

Rolig nu lille Frida - CLAN citerer jo blot en ordbog, skrevet af en eller andem indebrændt frigid og impotent skvaldernosse. Selvfølgelig er en kvinde da ikke frigid, fordi hun i 10 - 12 min. skulle have en lidt vigende sexlyst. - Samtidig er en mand da ikke impotent, fordi hans bandit ikke kan løfte hovedet efter at være siddet ihjel for 5. gang

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-02-04 18:58

Hold kæft hvor er I åndssvage

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-02-04 18:59

>CLAN.

Du skal sgu da ikke fylde den med fadbamser - Det er dårlig hydraulikvæske

Ram

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-04 19:00

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-02-04 19:03

>Frida.

Hvis jeg skal forsøge hmmm at være seriøs, så svarer diskussionen til at man spørger en eller anden om ens blinklys virker . Idioten svarer: "Ja nu gør det - nej nu gør det ikke - ja -nej -ja - nej - Impotens og frigiditet skal betragtes over en længere sammenhængende periode - Det ved du sgu da godt for hel.....

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-02-04 19:05

Jeg ved sgu da ikke alt...men næsten

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-02-04 19:08

>Frida.

Hvad ved du ikke??

Ram

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-04 19:08

Impotens: http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/impotens.htm
Sjovt nok intet om frigid på samme side...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-04 19:09

Frida... her er lidt om "frigid" http://www.leksikon.org/art.php?n=909

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-02-04 19:10

>CLAN

Feministdomineret skodside

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-02-04 19:11

For eksempel det med blinklyset*LOL*
Det svarer jo til, at man i et samleje siger "Nu vil/kan jeg" - "Nu vil/kan jeg ikke"......Tak for kaffe.....det kan blive en langvarig affære

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-02-04 19:15

>Frida.

Ja en fandens masse unødig snak

Ram

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-04 19:17

Frida... jamen i kvinder kan jo godt li' det tager lang tid (det kan vi nu også). Tænk på de stakkels kaniner, de opdager sgu' da ikke hvad der ramte dem... eller hvad der skete

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-02-04 19:20

Ja personligt kan jeg da godt anbefale 10-12 ugers forspil

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-02-04 19:24

>Frida.

12 - 12 uger - Så skulle du da osse være varmet nok op, og jeg vil jeg da håbe for dig, at DET varer mere end 5 min.

Ram

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-04 19:31

Ja, ja... nu smutter jeg ud til 3 ugers forspil (skal ombord tirsdag)

Jeg slutter lige af med den her (har skudt den af før... altså vitsen, ja for fa'n også den anden - hmm, forvirrende)

Citat
Så var der den om manden, der kommer hjem fra byen og finder sin kone siddende på en kuffert lige udenfor hoveddøren. Han udbryder: Hvad pokker sidder du her for?
Hun: Jeg flytter, jeg har lige fundet ud af hvordan jeg tjener 800,- kr. på en ting, jeg normalt giver dig gratis.
Manden går ind i huset, kommer tilbage senere med en kuffert i hånden, og tager plads ved siden af konen.
Konen udbryder: Hvad skal du?
Han: Jo jeg skal da med, jeg vil se hvordan du vil klare dig for 1.600,- kr. om året

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-02-04 20:08

Vi ta'r måske helt fejl. Jeg tror, at der mangler et punktum. Der skulle måske ha' stået
Fr. Ida
Og svaret på det er, at en "Fr. Ida" er en Ida som ikke er blevet gift.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-02-04 20:43

>CLAN

[citat]
Ja, ja... nu smutter jeg ud til 3 ugers forspil (skal ombord tirsdag)
[/code]

Hvilket lykkeliv du dog fører - På arbejde eller hjemme.... Altid på boreplatformen

Ram

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 08-02-04 20:53

frida

ryger du efter et samleje

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 08-02-04 20:54

frida
det kræver selvfølgelig at du har kikket efter

per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-02-04 20:55

Nej hvor er Ems dog vaks men dig Ram.....boreplatform

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-02-04 20:58

Arrh Per for sa... når der nu er 12 uger imellem
er det vel i orden med lidt røg

Frida...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-04 21:01

Ram... 'den havde jeg slet ikke hørt før (så'n da)
Frida... den er gammel, du sveder da forhåbentligt (ligefrem ryger - uha' uha)

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-02-04 21:03

Jeg transpirerer CLAN husk det!!

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-02-04 21:05

Ifølge CLAN's joke - vil jeg ha ca. 3200 kr om året

Frida...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-04 21:14

Frida... det skyldes udelukkende det lllaaannngggeee forspil. Du kan fordoble omsætningen ved at gå ned på 6 uger / 6 uger

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-02-04 21:40

Nååå ja 6 uger...det er da værd at tage op med kæresten Hvem ved....måske bliver han glad??

Frida...

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 08-02-04 22:10

har lige læst jeres indslag med stor fornøjelse - det der har i sgu' fat om - tillykke mvh. gamle61

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 100 point
Dato : 08-02-04 22:12

Har vi deeetjeg troede faktisk det gik rigtig skidt*GG*

Frida...

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 08-02-04 23:15

Tak for svaret fridaflip. pointene må være til dig, det er jo ligesom dig der har været den røde klud.

Med venlig hilsen
Per + diverse skændsnavne

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-02-04 23:51

Tak Per + nød

FF