/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Vandpibe...
Fra : Jonn87
Vist : 1944 gange
100 point
Dato : 08-02-04 16:08

Jeg sidder her med noget tobak med lakridssmag...
Det har en meget kræftig og god duft, men når jeg ryger det smager det kraftigt af kul! hvordan kan det være?
sådan tilretter jeg vandpiben:
Fylder vand i flasken så vandstanden er ca. 5 cm over røret.
Fylder hovedet med tobak til randen uden top.
Putter sølvpapir om hovedet.
Laver ca. otte huller i sølvpapiret.
Tænder kullet.
lader det ligge på sølvpapiret i ca. 2 minutter.

er der noget mangler/gør forkert?

Tobakken hedder El Basha.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-02-04 16:13

Læs det hele her : http://www.narghile.dk/faq.php

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 08-02-04 16:22

Det har jeg gjort! hjalp mig ikke! :(

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-02-04 16:24

..eller du kan spørge i forum her : http://www.omarsherif.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-02-04 16:25

Ps. for de siger som du : http://www.omarsherif.dk/regler.php

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-02-04 17:19

Kan diu ikke bare fjerne sølvpapiret og lægge kullene direkte på tobakken ?det gjorde de da da jeg engang var i tunesien og prøve sådan en på en bar Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-04 14:33

Hallo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-04 14:55

Sølvpapiret skal røre ved tobakken og du skal umiddelbart før, efter blot 1 minut, du suger første gang, puste på kullet oppefra og vende det med en tang Hjalp det?

Du kunne måske prøve andet kul? Hva' bruger du? Energi-koks

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 11-02-04 14:59

Sunowich >> det hjælper ikke ...
kullet må ik røre tobakken

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 11-02-04 15:00

molokyle >> hjælper ikke

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 11-02-04 19:32

Spørg her : http://www.nanis.dk/presse.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BoWie

Dato : 15-02-04 18:16

Jeg ryger selv vandpibe... Det er meget vigtigt at kullet ikke rører tobakken.. Så prøv at stop lidt mindre tobak i... Og jeg går ud fra dit kul er det samme som mit så at når man tænder det forblir det tændt, og holder sig selv i gang... Du skal lade kullet afdampe før du lægger det på sølvpapiret.. Og så er det også en god ide at dit vand er helt koldt, og du renser vandpiben en gang imellem...
Peace out BoWie

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 03-03-04 09:31

Jeg har nu fundet ud af at det simpelthen er tobakken der smager af lort!

OBS.. KØB ALDRIG El Basha

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 10-06-04 21:57

Rens piben eventuelt? eller også er det fordi at filteret er snavset?

Kommentar
Fra : ferde

Dato : 14-02-05 12:18

El basha er ikke noget særligt godt tobak, hvis du virkelig godt kan lide
æble så køb nahkla:dobbelt æble, end super tobak!

Kommentar
Fra : ferde

Dato : 14-02-05 12:18

El basha er ikke noget særligt godt tobak, hvis du virkelig godt kan lide
æble så køb nahkla:dobbelt æble, end super tobak!