/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Software til Alcatel 535/735
Fra : Zmyley
Vist : 191 gange
200 point
Dato : 08-02-04 15:56

Jeg synes, det er dumt (og dyrt), at man, hvis man downloader et spil, mister det, der ligger i telefonen i forvejen. Hvis man så senere vil spille det første spil igen, må man dl det igen, dvs. at man skal betale for det samme spil én gang til. Sindssygt!! Så til spørgsmålet: Findes der software, så man kan gemme alle de spil, man har dl'et, enten på telefonen, eller på PC'en (og hvordan får man det så tilbage til telefonen igen)???

Fed lykke til alle!

Kommentar
Fra : vrigsted

Dato : 08-02-04 16:11

Hvis det skal kunne lade sig gøre skal du have et data kabel til din telefon (eller indfrarød port hvis der er indbygget indfrarød port i telefonen)

men, ellers tror jeg faktisk ikke at der findes sådan et program!! men jeg vil selvfølgelig ikke udelukke det jeg har bare aldrig hørt om det!!

hilsen Vrigsted :)

Kommentar
Fra : rolandmix

Dato : 19-02-04 12:53

Hej zmyley.
Det jeg kan hjælpe dig med det er at sige hvis din telefon er alcatel 735 eller hvad den nu hedder så har den ikke det der hedder java for så er det den sammen telefon som jeg også har. så du kan godt hente spil men ikke få dem gemt. det er det man skal tage stilling til før man køber sin telefon. Du er altid velkommen til at skrive til mig på min mail ardresse som er rolandmix@ofir.dk ka du have held og lykke med din telefon
hilsen Rolandmix = Per

Kommentar
Fra : Zmyley

Dato : 29-06-04 13:01

Jeg har fundet svaret